Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wybór zamiennika dla głośnika wysokotonowego do roth oli 50

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Wybór zamiennika dla głośnika wysokotonowego do roth oli 50

Witam!
    Ze względu na ciągłe problemy z tym głośnikiem oraz wysoką cenę zakupu nowego, jestem zdecydowany na wymianę na coś innego. Nie znam dokładnych parametrów, niestety producent milczy w tej sprawie. Impedancja to 6ohm.
    Myślałem nad seasem 27 TBC/G - czy to dobry wybór?
    Nie oczekiwałbym olbrzymiej poprawy dźwięku, jak pisałem priorytetem jest to żeby działał poprawnie i nie był gorszy od standardowych wstęg.
    Jeśli trzeba, dokonam potrzebnych modyfikacji w zwrotnicy, niestety nie znam się na zwrotnicach więc w tej sprawie potrzebowałbym pomocy o ile będzie to konieczne.
    Przesyłam też zdjęcie zwrotnicy.

Dodam, że cena jaką jestem gotowy wydać to max 170zł/szt.
    Pozdrawiam

prawdziwy hi-end i do tego na wstęgach ? :)

---------- Post dodany o 22:17 ---------- Poprzedni post o 22:14 ----------

to jak rozumiem jest tylko zwrotnica do tej wstęgi, reszty hi-endu nie widzimy ?

A mają jakąs hi-endową gwarancję, skoro głośnik działa niepoprawnie ?

Skomentuj

ale wiesz ze zmiana glosnika = zmiana zwrotnicy = wiekszy koszt?

Skomentuj

Nepez - nie do końca rozumiem ironię, nigdzie nie pisałem że to jakiś hi-end. to jest cała zwrotnica - jeśli trzeba spróbuje ją wykręcić żeby zrobić lepsze zdjęcia. Nie mam gwarancji.
        Pawel S. - Zdaję sobie z tego sprawę, ale czy nie wystarczyło by dopasować czułość poprzez wymianę np. rezystorów na inne zostawiając częstotliwość podziału w spokoju?

Skomentuj

Ironia była wywołana faktem że za głośnik chcą drogo natomiast wewnątrz zwrotnica wielkości paczki papierosów. moim zdaniem cokolwiek tam wstawisz zagra porównywalnie. Najtańsze są wstęgi Founteka. Są wersje do kupienia po 400zł. za parę. Czy to tanio?