Witam
Dobra opinia firmy Polink jest ogólnie znana, ale chciałbym w tym miejscu w formie podziękowania opisać sytuację, która mi się przytrafiła, a która jeszcze bardziej potwierdza niespotykaną klasę i wzorową obsługę firmy.
Zamówiłem kilka części w firmie Polink. Niestety, przesyłka nie doszła w ciągu dwóch tygodni do dzisiaj. Okazało się, że została wysłana do osoby o tym samym imieniu i nazwisku, ale nie do mnie tylko do mieszkającej w innym mieście (nie ważne jakim). Wina w sumie leżała po obu stronach, ale chyba nawet bardziej po mojej - zatwierdziłem fakturę nie zauważając, że jest inny adres.
Dzisiaj zadzwonił do mnie szef firmy i powiedział, że wina leży po obu stronach i czy zgadzam się, żeby zapłacić ponownie, ale po połowie kwoty ja i oni. Oczywiście zgodziłem się. Po 5 minutach zadzwonił ponownie i powiedział, że to rozwiązanie było by śmieszne i małostkowe z ich strony i że w całości sami pokryją koszty.
Oczywiście jest w tym też nauczka, żeby dokładnie sprawdzać, czy dane są poprawne.
Firma nie tylko nie zostawiła mnie na tzw. "lodzie", ale zrobiła dużo więcej. za co jestem bardzo wdzięczny.
Dobra opinia firmy Polink jest ogólnie znana, ale chciałbym w tym miejscu w formie podziękowania opisać sytuację, która mi się przytrafiła, a która jeszcze bardziej potwierdza niespotykaną klasę i wzorową obsługę firmy.
Zamówiłem kilka części w firmie Polink. Niestety, przesyłka nie doszła w ciągu dwóch tygodni do dzisiaj. Okazało się, że została wysłana do osoby o tym samym imieniu i nazwisku, ale nie do mnie tylko do mieszkającej w innym mieście (nie ważne jakim). Wina w sumie leżała po obu stronach, ale chyba nawet bardziej po mojej - zatwierdziłem fakturę nie zauważając, że jest inny adres.
Dzisiaj zadzwonił do mnie szef firmy i powiedział, że wina leży po obu stronach i czy zgadzam się, żeby zapłacić ponownie, ale po połowie kwoty ja i oni. Oczywiście zgodziłem się. Po 5 minutach zadzwonił ponownie i powiedział, że to rozwiązanie było by śmieszne i małostkowe z ich strony i że w całości sami pokryją koszty.
Oczywiście jest w tym też nauczka, żeby dokładnie sprawdzać, czy dane są poprawne.
Firma nie tylko nie zostawiła mnie na tzw. "lodzie", ale zrobiła dużo więcej. za co jestem bardzo wdzięczny.
Skomentuj