Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

fatalny serwis sprzętu goclever

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    fatalny serwis sprzętu goclever

    Chciałbym ostrzec kolegów forumowiczów o przeciętnie działającym serwisie firmy goclever. Na naprawę tabletu czekam już ponad miesiąc bez oznak postępu naprawy.
    do dziś nie mogę doprosić się o przewidywany termin naprawy. Dzwoniłem do nich kilka razy i oszukują na potęgę, raz mówią że cześć już doszły raz że czekają...

    Warunki gwarancji mówią że sprzęt naprawia najszybciej jak to możliwe max. 21 dni. ale jeśli będzie konieczne ściąganie części z zagranicy termin może wydłużyć się o kolejne 30 dni.. dla mnie to irytujące. Jak przeczytałbym te warunki wcześniej nigdy bym tego złomu nie kupił.

    Teoretycznie mają na naprawę 51 dni roboczych co daje 10 tygodni..!

    To tak informacyjnie aby mieć świadomość przed zakupem.

    #2
    Zamieszczone przez Marios Zobacz posta
    Warunki gwarancji mówią że sprzęt naprawia najszybciej jak to możliwe max. 21 dni. ale jeśli będzie konieczne ściąganie części z zagranicy termin może wydłużyć się o kolejne 30 dni.. dla mnie to irytujące. Jak przeczytałbym te warunki wcześniej nigdy bym tego złomu nie kupił.
    Tak jest w prawie wszystkich firmach, jak nie we wszystkich.

    Skomentuj


      #3
      To lepiej od razu pisać 51 dni, skąd mam wiedzieć czy części mają czy musza ściągać z zagranicy? równie dobrze sprzęt może leżeć na półce nieruszony!
      Potwierdza się zasada że przy zakupie trzeba patrzeć dobrze na dostępność serwisu.

      Skomentuj


        #4
        Ale za to naprawiają sprzęt uszkodzony z winy kupującego :razz:

        Skomentuj


          #5
          Ja miałem lepszy numer z serwisem Pentagrama.
          W skrócie:
          Kupiłem dwa ich tablety bo zachwalali na ich stronie(o naiwny !) i po miesiącu jeden zdechł.
          Odesłałem do serwisu na własny koszt,bo czytałem że są jakieś problemy i tak jest najlepiej.
          Po ok 2 tyg.wymienili płytę główną i tablet jest przygotowany do wysyłki
          ...i tak sobie czekał 2 miesiące !!!
          Serwis wstrzymał wysyłki i inne usługi dla Pentagrama,bo ten im zalega z płatnościami !
          Telefonów już nie policzę do serwisu a Pentagram jakby nagle przestał istnieć,zero kontaktu jakiegokolwiek!
          Po prostu tablet spisałem na straty! 8 stówek poszło się kochać :)
          Dopiero moja uparta kobieta nastraszyła w jakiś sposób panne z serwisu i po wyjątkowej zgodzie samego prezesa -wrócił po ponad 3 miesiącach !!!
          UNIKAJCIE PENTAGRAMA
          Nie wiem czy coś się zmieniło,sprzęt pod tym znakiem może i niezły ale ta historia zniechęciła mnie do tej marki i będę ostrzegał wszystkich !
          Amen.

          Skomentuj


            #6
            Jaki to model GoClever?

            Mam zamiar się wyposażyć w tablet i GoClever 8"-10" brałem pod uwagę ze względu na cenę i wersje z klawiaturą.

            Ale coraz więcej czytam opinii o kiepskiej obsłudze serwisowej. W sumie potrzebuje takiego 1024x768 żeby mieć też możliwość sensownej edycji dokumentów tekstowych. W gre wchodzi jeszcze Manta w tej cenie o 9,7cala przekątnej ekranu. Nie ma jednak informacji na temat ich jakości i działania serwisu. Może to dobry znak?

            Skomentuj


              #7
              To jest tablet dziecięcy, ale serwis działa prawdopodobnie podobnie do wszystkich jednakowo.

              Skomentuj


                #8
                Mi się wydaje że z każdą chińszczyzną jest tak samo, nie ma bata-części w kontenerach płyną tygodniami :)

                Skomentuj


                  #9
                  Może przynajmniej jest serwis wymieniający na nowe?

                  Przy okazji czy ktoś z Was używa tabletu do edycji tekstów w office - edytor i arkusz kalkulacyjny? Interesuje mnie jak się to sprawuje w roli sprzętu mobilnego, oczywiście z klawiaturą na USB albo wifi.

                  Skomentuj


                    #10
                    ja uzywam ale nie jest to takie 'tworzenie od 0 dokumentow" a raczej uzupelnianie juz istniejacych "szablonow" jak jestesmy na sluzbowym wyjezdzie...tylko ze mam na tablecie (iconia w700) windowsa 8... wiec tak naprawde to po prostu maly notebook,
                    chwile bawilem sie jakims asusem na androidzie ( mielismy wtedy wybrac ktore tablety nam pasuja) ..i powiem ci ze dalo sie sporo rzeczy robic ale bylo to troche bardziej uciazliwe niz na windzie ;p (pewnie kwestia przyzwyczajenia)

                    Skomentuj


                      #11
                      Mnie chodzi o androida właśnie. Dokładnie GoClever reklamuje aplikacje edytujące dokumenty w MS i Open Office pracujące pod Androidem. I dokładnie do tego celu bym potrzebował. W rodzaju wymedytować gotowy dokument z pendrive'a -typu tekst z fomatowaniem plus jakieś tabelki w nim, do tego tabelki w excelu itp. - zrobiony wcześniej na normalnym PC i wysłać go e-mailem do odbiorcy też na normalny PC

                      Skomentuj


                        #12
                        Nie na temat...
                        Proste wypełnianie tabelki może i w tym działa, a co jeśli będziesz miał dłuższą formułę? Proponuje to najpierw sprawdzić.
                        Ja u siebie też byłem w grupie testującej, do aplikacji online ok, poza tym lipa.

                        Ogólnie rzecz biorąc bez laptopa na większe roboty nie ma co jeździć i ryzykować, a już napewno nie na kilka dni

                        Skomentuj


                          #13
                          Nic nie kupujcie od Goclever! Serwis tej firmy to kpina - byłam posiadaczką tableta przez pół roku, po czym przestał się ładować. W procesie reklamacyjnym serwisant stwierdził, że sprzęt był rozkręcany, są zerwane plomby wewnętrzne i brakuje nawet jakiejś śrubki! To czyste chamstwo - aby wymigać się od naprawy robią ze mnie kombinatora, a sprzęt NIGDY nie był rozkręcany. Zresztą komu normalnemu przyszłoby do głowy rozkręcać sprzęt, który jest na gwarancji??? Ta firma "kup, zapłać i nic od nas nie chciej" jest u mnie na czarnej liście, nikomu nie polecam!

                          Skomentuj


                            #14
                            Zamieszczone przez Miro-S Zobacz posta
                            Nic nie kupujcie od Goclever! Serwis tej firmy to kpina - byłam posiadaczką tableta przez pół roku, po czym przestał się ładować. W procesie reklamacyjnym serwisant stwierdził, że sprzęt był rozkręcany, są zerwane plomby wewnętrzne i brakuje nawet jakiejś śrubki! To czyste chamstwo - aby wymigać się od naprawy robią ze mnie kombinatora, a sprzęt NIGDY nie był rozkręcany. Zresztą komu normalnemu przyszłoby do głowy rozkręcać sprzęt, który jest na gwarancji??? Ta firma "kup, zapłać i nic od nas nie chciej" jest u mnie na czarnej liście, nikomu nie polecam!
                            Witam,
                            Pracuję w dziale obsługi klienta firmy GOCLEVER. W swojej codziennej pracy staram się wypełniać jak najlepiej swoje obowiązki i zadania. Widząc takie wpisy jak powyższy chciałabym wyjaśnić i sprawdzić zaistniałą sytuację.Firmę Goclever stanowi zespół ludzi , którzy starają się stale podnosić jakość obsługi. Nasza firma zatrudnia techników , którzy naprawiali urządzenia takich firm jak Nokia,Samsung czy Sony. Cały czas staramy się i dążymy aby czas naprawy oraz obsługi był jak najkrótszy.Prosiłabym Panią o podanie nr RMA lub nr seryjnego aby zweryfikować opisaną naprawę.

                            Skomentuj


                              #15
                              Hmmm. Ktoś robi czarny marketing (Miro-S ma jeden wpis - właśnie ten). Ja bym ze strony Pani Joanny na odpowiedź szczególnie nie czekał.
                              Natomiast to o czym mówi Marios dla mnie dyskredytuje produkt. Jeśli zakupuję sprzęt i uszkodzenie sprzętu jest odpowiedzialnością producenta, to 10 tygodni jest dla mnie w ogóle nieakceptowalne. To tak jakby sprzęt nie istniał.
                              Jeśli serwis jest pro, to ma zapasik i jeśli widzi że zapasik się kończy, to zamawia kolejny shipping z Chin. Jeśli serwis czeka 51 dni na części to jest to amatorszczyzna, a nie pro. Będzie pewnie argument względów ekonomicznych, ale jeśli firmy nie stać na utrzymanie rozsądnego buforu szczególnie przy tak niedrogich sprawach jak tablety, czy telefony, to znów trzeba to zdefiniować jako amatorszczyznę. A to znów dyskredytuje produkt.

                              Skomentuj


                                #16
                                Zamieszczone przez Joanna-GOCLEVER Zobacz posta
                                Nasza firma zatrudnia techników , którzy naprawiali urządzenia takich firm jak Nokia,Samsung czy Sony
                                W to nikt nie wątpi, jeśli jednak nie mają części to chociąż by mieli 100 lat doświadczeń nic nie pomoże. Ten tablet o którym pisałem dawno nie działa, więc jest po sprawie, nigdy wiecej nie kupię nic tej firmy i mam taki wybór.

                                - - - - - aktualizacja - - - - -

                                Zamieszczone przez Micwoj Zobacz posta
                                Hmmm. Ktoś robi czarny marketing (Miro-S ma jeden wpis - właśnie ten). Ja bym ze strony Pani Joanny na odpowiedź szczególnie nie czekał.
                                Miro s pewnie wrzucił coś w google o serwisie tej firmy i wyskoczyło mu nasze forum więc się wypowiedział..

                                Skomentuj

                                Czaruję...
                                X