Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obrotomierz cyfrowy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Obrotomierz cyfrowy

    Dzielo jednego popoludnia... Tak z nudow - no i w sumie nie mam w swoim Uno obrotomierza - wiec... Schematy i wzory plytek, program jest na razie na tyle prymitywny ze nie podaje na razie wsadu procka - ale dziala... Jutro albo pojutrze montuje i zobaczymy jak bedzie. Pelny wsad zapodam w ciagu 2 tygodni, o ile bedzie jakies zainteresowanie owym urzadzeniem.
    Załączone pliki

    #2
    no super..ale powiedz mi czym mozna to otworzyc?? :) *.BRD lub *.sch hmm ?? O_o (wiem, aj malo zawaansowany)
    szukam czegos na przyszlosc do kadetta 1.7 D, moze sie nada, co ty na to??
    Czekam na rezultaty!!!! Powodzonka!!!!

    Skomentuj


      #3
      Otworzyc mozna w EAGLE 4.1x albo zapodaj maila to posle ci w *.pdf

      Skomentuj


        #4
        :> ruthi7@o2.pl Dziekowac :]

        Skomentuj


          #5
          OK. podesle. Podaje tez opis podlaczenia w samochodzie:
          R (czerwony) - do +12V po wlaczeniu stacyjki w pozycji "radiowej" (przy zaplonie i pracy silnika, wiadomo - tez ma tam byc +12V)
          N (czarny) - masa
          CN (pomaranczowo-czarny) - do wyzszego potencjalu na cewce zaplonowej
          VN (zielono-czarny) - do nizszego potencjalu na cewce zaplonowej (zwykle tu sa impulsy)
          BR (bialo-czerwony) - do +12V tak jak R, ale tylko w samochodach gdzie impulsy sa na cewce sa dodatnie, czyli na przewodzie CN
          BN (bialo-czarny) - do masy tak jak N, ale tyko w samochodach gdzie impulsy sa na cewce ujemne, czyli na przewodzie VN

          Przewody CN i VN podlaczyc bezposrednio przy cewce zaplonowej, BR i BN w miare mozliwosci bezposrednio do aparatu zaplonowego.

          Po pierwszych testach spalilem stabilizator +5V w obrotomierzu (i Bog wie co jeszcze), ale to byl moj blad - poszedlem na latwizne i podlaczylem przewody R i CN razem i bezposrednio do akumulatora - przy rozruchu te skrecone ze soba prewody wypadly z klemy i na zasilanie poszlo przepiecie z cewki zaplonowej... Wiec nie robcie nic na szybko i nie idzcie na latwizne jak ja to zrobilem.
          Nastepne testy bede robil kolo piatku, iwec postaram sie cos na ten temat napisac.

          [ Dodano: 2006-05-21, 19:37 ]
          No i stalo sie - testy przeszedl pomyslnie, ale nie obylo sie bez modyfikacji.

          [ Dodano: 2006-05-26, 00:23 ]
          Dodaje do calosci "stabilna" wersje softu.
          Załączone pliki

          Skomentuj

          Czaruję...
          X