Witam!
Wpadł mi w ręce za 30zł głośnik jak w temacie i myślę nad zrobieniem suba do auta. W winisd sugeruje mi obudowę zamkniętą tylko nie wiem czy słusznie. Auto to hatchback, muzyka to różnie ale ma dobrze grać w czarnych rytmach, dobrze grać czyli ma się autko zatrzęść :)
jaką obudowę mu dać? BR czy closed? No i jak wielką i na ile stroić żeby tem głośnik w miarę zagrał głośno i nie buczał.
parametry TS
SPL (1W/1m): 94dB
Wymiary: O 382mm
Moc znamionowa: 220WRMS
Częstotliwość podziału (12dB/okt.) (fmax): 1 500Hz
Częstotliwość rezonansowa (fs): 20Hz
Dobroć całkowita (Qts): 0.44
Dobroć elektryczna (Qes): 0.5
Dobroć mechaniczna (Qms): 3.53
Impedancja (Z): 4?
Indukcyjność cewki: 0.6mH
Objętość ekwiwalentna (Vas): 590 l
Pasmo przenoszenia: 30-4 000Hz
Podatność mech. zawieszeń (Cms): 0.58mm/N
Pow. czynna mem. (Sd): 855cm2
Prąd szczytowy: 500W
Rezystancja cewki (Re): 3.5
Współczynnik BL: 9.99Tm
Całkowita masa drgająca (Mms): 113g
pozdrawiam
Wpadł mi w ręce za 30zł głośnik jak w temacie i myślę nad zrobieniem suba do auta. W winisd sugeruje mi obudowę zamkniętą tylko nie wiem czy słusznie. Auto to hatchback, muzyka to różnie ale ma dobrze grać w czarnych rytmach, dobrze grać czyli ma się autko zatrzęść :)
jaką obudowę mu dać? BR czy closed? No i jak wielką i na ile stroić żeby tem głośnik w miarę zagrał głośno i nie buczał.
parametry TS
SPL (1W/1m): 94dB
Wymiary: O 382mm
Moc znamionowa: 220WRMS
Częstotliwość podziału (12dB/okt.) (fmax): 1 500Hz
Częstotliwość rezonansowa (fs): 20Hz
Dobroć całkowita (Qts): 0.44
Dobroć elektryczna (Qes): 0.5
Dobroć mechaniczna (Qms): 3.53
Impedancja (Z): 4?
Indukcyjność cewki: 0.6mH
Objętość ekwiwalentna (Vas): 590 l
Pasmo przenoszenia: 30-4 000Hz
Podatność mech. zawieszeń (Cms): 0.58mm/N
Pow. czynna mem. (Sd): 855cm2
Prąd szczytowy: 500W
Rezystancja cewki (Re): 3.5
Współczynnik BL: 9.99Tm
Całkowita masa drgająca (Mms): 113g
pozdrawiam
Skomentuj