Witam
Jak widać jestem nowy na tym forum i mam dużą prośbę o porady w sprawie:
wykopałem w pamięci i w piwnicy fakt posiadania kiedyś zacnych na tamte czasu kolumienek pod tytułem "Altus 65". Niestety stan techniczny zarówno obudowy jak i przetworników pozostawia wieeeele do życzenia.
Obudowa do renowacji to nie problem - wyrównanie szpachlą, położenie nowego forniru, lakier i powinno wyglądać jak nowe. To samo chyba muszę zrobić z maskownicą - siatka w paru miejscach porwana ale wymiana chyba nie będzie problemem (choć nie wiem gdzie można takie coś zakupić (chyba żeby zrobić zamach na rajstopy żony :) :) )
Natomiast nie bardzo wiem co z przetwornikami - tzn. do wymiany są GDN-y i GDM-y - mają pokruszone zawieszenie membran. Tylko co zrobić - wymienić membrany czy zakupić całe nowe przetworniki ?
I co z GDW i zwrotnicami - zostawić czy również nowe?
Proszę o Wasze porady i uwagi.
Pozdrawiam
Darek
Jak widać jestem nowy na tym forum i mam dużą prośbę o porady w sprawie:
wykopałem w pamięci i w piwnicy fakt posiadania kiedyś zacnych na tamte czasu kolumienek pod tytułem "Altus 65". Niestety stan techniczny zarówno obudowy jak i przetworników pozostawia wieeeele do życzenia.
Obudowa do renowacji to nie problem - wyrównanie szpachlą, położenie nowego forniru, lakier i powinno wyglądać jak nowe. To samo chyba muszę zrobić z maskownicą - siatka w paru miejscach porwana ale wymiana chyba nie będzie problemem (choć nie wiem gdzie można takie coś zakupić (chyba żeby zrobić zamach na rajstopy żony :) :) )
Natomiast nie bardzo wiem co z przetwornikami - tzn. do wymiany są GDN-y i GDM-y - mają pokruszone zawieszenie membran. Tylko co zrobić - wymienić membrany czy zakupić całe nowe przetworniki ?
I co z GDW i zwrotnicami - zostawić czy również nowe?
Proszę o Wasze porady i uwagi.
Pozdrawiam
Darek
Skomentuj