kolega powinien najpierw napisac czego slucha, a wtedy mozna dobrac wszystko.
3,5 tys to i duzo i nie duzo.
jezeli pojedzie do "lepszego" (czyt. bardzie znanego) warszatu to moga go oskubac na 1500 za sama zaubowe, ktorej i tak nie zobaczy.
IMHO najlepiej kupic sprzecior i poprosic o sama zabudowe.
na przod, nie wydalbym mniej niz 1000 pln i tu np.:
infi kappa, jbl power, uPrecision, albo cos z nowych i tanszych JL
wzmak 1500 pln
to moze jakis hifonics, jezeli chcemy troche mocy
a sub wystarczy 500 pln
jeden z w miare wysokim SPL glosnik i styka (moze byc jakis JBL - tez powerek)
trzeba pamietac, ze auto to sedan i potrzeba glosniejszego suba, zeby bas spelnial swoja funckje.
jezeli chodzi o montarz to VW jes idealne do tego.
sciagasz dzrzwi, montujesz dystansy zakrecasz glosniki i gra (wytlumienie, zwrotka, kable - o tym juz nie mowie).
sam mam bore i juz troche w niej grało
w kazdym razie im wiecej wydasz na zestaw na przod, tym bardziej bedziesz zadowolony.
3,5 tys to i duzo i nie duzo.
jezeli pojedzie do "lepszego" (czyt. bardzie znanego) warszatu to moga go oskubac na 1500 za sama zaubowe, ktorej i tak nie zobaczy.
IMHO najlepiej kupic sprzecior i poprosic o sama zabudowe.
na przod, nie wydalbym mniej niz 1000 pln i tu np.:
infi kappa, jbl power, uPrecision, albo cos z nowych i tanszych JL
wzmak 1500 pln
to moze jakis hifonics, jezeli chcemy troche mocy
a sub wystarczy 500 pln
jeden z w miare wysokim SPL glosnik i styka (moze byc jakis JBL - tez powerek)
trzeba pamietac, ze auto to sedan i potrzeba glosniejszego suba, zeby bas spelnial swoja funckje.
jezeli chodzi o montarz to VW jes idealne do tego.
sciagasz dzrzwi, montujesz dystansy zakrecasz glosniki i gra (wytlumienie, zwrotka, kable - o tym juz nie mowie).
sam mam bore i juz troche w niej grało

w kazdym razie im wiecej wydasz na zestaw na przod, tym bardziej bedziesz zadowolony.
Skomentuj