Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rdio cały czas mi gra na wył silniku?

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Rdio cały czas mi gra na wył silniku?

    Witam mam pewien problem koleś który zajmuje sie audioelektroniką załozył mi instalacje i działa wszystko jak powinno ale jest jedno ale radio mam alpine cda-9812rb i po wyciągnięciu kluczyka z stacyjki radio nadal gra dopiero jak wyciągne panel no to już nic nie gra,da sie to zrobić by radio grało po przekreceniu w stacyjce kluczyka?czy podłączenie jak teraz mam nie bierze mi prądu z aku bo mam pociagnięte z karoseri zasilanie.
    PS" Z kostki z radia wychodzi pełno kabli różnego koloru i nie wiem który by odpowiadał dopiero po przykręceniu kluczyka i załaczeniu radyjka!

    #2
    Re: Rdio cały czas mi gra na wył silniku?

    Zamieszczone przez wikara
    czy podłączenie jak teraz mam nie bierze mi prądu z aku bo mam pociagnięte z karoseri zasilanie.!
    A powiedz jakim cudem masz zasilanie z karoserii?? Ja tez tak chce :mrgreen:

    Skomentuj


      #3
      Znaczy sie tak mi tłumaczyl ze aku idzie do karoseri i od karoseri idzie zasilanie czy coś takiego moze przekciłem zdanie nie wiem ale nie oto tu chodzi chciałbym odp na moje pytanie jeśli można.

      Skomentuj


        #4
        Pewnie chodzi o to, że ma masę radia wziętą z karoserii. Radio zawsze bierze trochę prądu na podtrzymanie swojej pamięci, ale jest to minimalny prąd który szybko nie rozładuje akumulatora. Da się tak podłączyć, że radio będzie działać tylko po włączeniu stacyjki a nie będzie traciło pamięci stacji radiowych. Jeśli radio jest podłączone na kostkach ISO to ich dokładny opis jest tutaj: http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/foru...p?topic=6933.0
        Musisz odłączyć żółty przewód od stałego zasilania i podpiąć je pod miejsce gdzie zasilanie pojawia się tylko po przekręceniu kluczyka.
        Ja mam podłączone tak, że radio może działać cały czas, prądu bierze niewiele, samochód potrafi stać 2 tygodnie bez ruszania i odpala bez problemu

        Skomentuj


          #5
          Ok dziękuje za odp jednak postanowiłem zostawić jak jest przekonałeś mnie wypowiedzią ze bierze prądu mało i odpalanie po 2 tygodniach jest normalne,chciałem zmienić by działało na przekręconym kluczyku w stacyjce dlatego bo byłem przekonany że bierze to prąd z aku i na drugi dzień bedzie rozładowany aku,wiec zostawiam jak jest nie przeszkadza mi az to tak ze włączone jest radio non stop.

          Mam jeszcze jedno pytanie w kondensatorze wyświetlacz mi nie działa prąd idzie przez niego czyli jest ok ale nie pokazuje prądu na wyświetlaczu mi czytałem cos że musze podłaczyć z radia ciągnąć kabel jeszcze do śrubki do kondensatora tak zwana remotka ale nie wiem co to dokładnie jest ta remotka,kable mam już pochowane w progach i musze jeszcze jeden kabel ciągnąć w progu i ściagać progi i klasć kabel by ciągnąć do srubki w kondensatorze dietz 1f?

          Skomentuj


            #6
            Zamieszczone przez wikara
            czytałem cos że musze podłaczyć z radia ciągnąć kabel jeszcze do śrubki do kondensatora tak zwana remotka ale nie wiem co to dokładnie jest ta remotka,kable mam już pochowane w progach i musze jeszcze jeden kabel ciągnąć w progu i ściagać progi i klasć kabel by ciągnąć do srubki w kondensatorze dietz 1f?
            chodzi o funkcje REMOTE (zdalne sterowanie) ktore realizuje sie poprzez wyprowadzenie kabla o oznaczeniu REMOTE/ANTENA z radia
            na tym kablu po wlaczeniu radia pojawia sie +12V
            sluzy to do sterowania automatyczna antena (wysuwa sie) lub wlasnie wlaczeniem np wzmacnaicza

            jak masz wzmacniacz to ten kabelek jest juz pociagniety do tylu. mozesz go znalezc pomiedzy + a GDN zasilania wzmacniacza

            Skomentuj


              #7
              To jak bedzie kabelek między + a gdn to wtedy od tego wzmaka do kondensatora do srubki pociągnąc tak?

              Skomentuj


                #8
                tak. wtedy ten srodkowy kabelek przedluzysz na kondensator

                Skomentuj


                  #9
                  Dzięki za odp wszystko już wiem tylko teraz ten kabelek co jest między +agnd to mam taki cieniutki niebieski musze dac taki sam niebieski czy moze być inny np głośnikowy cienki?

                  Skomentuj


                    #10
                    dowolny byle przewodzil prad :P

                    Skomentuj


                      #11
                      ok zrobione dzięki wielkie działa wyświtlałka na kondensatorze ,przy wł zapłonie i muzyce pokazuje 14.00V tak powinno być?przy wył silniku nic nie pokazuje ale radio gra dziwne?tak musi być?

                      Skomentuj


                        #12
                        Zamieszczone przez wikara
                        przy wł zapłonie i muzyce pokazuje 14.00V tak powinno być?
                        powinno pokazac tyle ile daje alternator. jedne daja 13,8v, inne 14,4v a starsze moga dawac jeszcze inne napiecia
                        ale jest OK
                        Zamieszczone przez wikara
                        przy wył silniku nic nie pokazuje ale radio gra dziwne?tak musi być?
                        a tego to juz nie wiem. powinno pokazywac

                        Skomentuj


                          #13
                          Ok dziękuje za odpowiedzi wszystko łądnie śmiga i chodzi pomyliło mi sie na wył silniku i kluczyk w stacyjce też chodzi wyświetlacz wszystko jest ok.pozdr

                          Skomentuj

                          Czaruję...
                          X