Mam pytanie.
Jako, że głośniki wysokotonowe wyższej klasy, te dedykowane do car audio, są strasznie drogie, czy istnieje możliwość użycia seasa 27tbfc/g w aucie? Dorwałem tanio tec ls 155, a na podobną klasowo wysokotonówkę mnie nie stać niestety.
Podoba mi się bardzo brzmienie tej kopułki seasa, jest ona już chambered dodatkowo ma cudownie niski fs. Czy jest jakiś szereg przeciwskazań apropos użycia jej z ww Tec LS 155 jako 2way na przód w instalacji nastawionej typowo na jakość a nie łupaninę ??
Wiem, że można z powodzeniem używać głośników z CA do domowych konstrukcji, ale w 2gą stronę ? Ewentualnie jak zabezpieczyć tę kopułkę by można było bez obaw korzystać z niej w aucie ?? Ma ktoś jakieś pomysły? Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie
Jako, że głośniki wysokotonowe wyższej klasy, te dedykowane do car audio, są strasznie drogie, czy istnieje możliwość użycia seasa 27tbfc/g w aucie? Dorwałem tanio tec ls 155, a na podobną klasowo wysokotonówkę mnie nie stać niestety.
Podoba mi się bardzo brzmienie tej kopułki seasa, jest ona już chambered dodatkowo ma cudownie niski fs. Czy jest jakiś szereg przeciwskazań apropos użycia jej z ww Tec LS 155 jako 2way na przód w instalacji nastawionej typowo na jakość a nie łupaninę ??
Wiem, że można z powodzeniem używać głośników z CA do domowych konstrukcji, ale w 2gą stronę ? Ewentualnie jak zabezpieczyć tę kopułkę by można było bez obaw korzystać z niej w aucie ?? Ma ktoś jakieś pomysły? Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie
Skomentuj