Witam
Ja nowy więc proszę o trochę wyrozumiałości. Kiedyś 6 lat temu xsare picasso okleiłem matami bitumicznymi (drzwi, kawałek podłogi i grodzi) i efekt był mocno średni. Tak, że temat dalszego wyciszania umarł. Ostatnio znajomy (humanista) zainwestował ciężką kasę w kompleksowe wyciszenie auta i różnica duzzzza. No i tu sprawa do zrobienia. Jestem trochę techniczny, mam namiastkę warsztatu więc chciałbym samodzielnie powroci do tematu. Problemem jest renault espace 2.0T Pb i jego głośny silnik i wydech. (Auto ma 5 lat i 90tys km i według ASO stan bdb i ten typ tak ma.) Przejrzałem forum i teraz mam mętlik w głowie. Chciałbym usłyszeć efekt - czy wystarcz wyciszyć: podłogę, ścianę od silnika, komorę, i podwozie nad wydechem? Czym wyciszyć, aby utrafić w "złoty" środek ceny i jakości? Bez szaleństw, bo przy 4 kobietach w domu to kasę szybciej wydają niż ja zarabiam, no ale na ekonomiczne maty bitumiczne nie dam się namówić. Widzę że podłogę to matą butylową (jaką i ile mm) oraz filcem lub pianką? Czym podwozie i ścianę od silnika i komorę. W komorze silnika gorąco, oj bardzo gorąco no i turbo też grzeje. I co dalej?
Ja nowy więc proszę o trochę wyrozumiałości. Kiedyś 6 lat temu xsare picasso okleiłem matami bitumicznymi (drzwi, kawałek podłogi i grodzi) i efekt był mocno średni. Tak, że temat dalszego wyciszania umarł. Ostatnio znajomy (humanista) zainwestował ciężką kasę w kompleksowe wyciszenie auta i różnica duzzzza. No i tu sprawa do zrobienia. Jestem trochę techniczny, mam namiastkę warsztatu więc chciałbym samodzielnie powroci do tematu. Problemem jest renault espace 2.0T Pb i jego głośny silnik i wydech. (Auto ma 5 lat i 90tys km i według ASO stan bdb i ten typ tak ma.) Przejrzałem forum i teraz mam mętlik w głowie. Chciałbym usłyszeć efekt - czy wystarcz wyciszyć: podłogę, ścianę od silnika, komorę, i podwozie nad wydechem? Czym wyciszyć, aby utrafić w "złoty" środek ceny i jakości? Bez szaleństw, bo przy 4 kobietach w domu to kasę szybciej wydają niż ja zarabiam, no ale na ekonomiczne maty bitumiczne nie dam się namówić. Widzę że podłogę to matą butylową (jaką i ile mm) oraz filcem lub pianką? Czym podwozie i ścianę od silnika i komorę. W komorze silnika gorąco, oj bardzo gorąco no i turbo też grzeje. I co dalej?
Skomentuj