Witam, spróbuję odkopać temat. Dokładnie mam ten sam problem co opisany tutaj :
https://diyaudio.pl/showthread.php/2...diu-vw-crafter
Niestety auto ma to inteligentne ładowania i większość czasu napięcie instalacji to od 12.2v do 13v. Wtedy właśnie radio chodzi wadliwie. Gdy czasami podladowuje akumulator i jest 14v i więcej radio dostaje kopa i chodzi super.
Wiem że na minusowej klemie jest taka wtyczka która steruje ładowaniem aku lecz są 2 problemy.
Gdy odłączy się wtyczkę ładowanie w temp. 25stooni i wyższej na zewnątrz wynosi 13.3 - 13.5v to chyba za mało żeby akumulator się naładował? 14v pojawia się przy około 12 stopniach na dworze.
Czy po odłączeniu tej wtyczki nie nastąpi przeladowanie akumulatora?
Proszę o pomoc, pozdrawiam
https://diyaudio.pl/showthread.php/2...diu-vw-crafter
Niestety auto ma to inteligentne ładowania i większość czasu napięcie instalacji to od 12.2v do 13v. Wtedy właśnie radio chodzi wadliwie. Gdy czasami podladowuje akumulator i jest 14v i więcej radio dostaje kopa i chodzi super.
Wiem że na minusowej klemie jest taka wtyczka która steruje ładowaniem aku lecz są 2 problemy.
Gdy odłączy się wtyczkę ładowanie w temp. 25stooni i wyższej na zewnątrz wynosi 13.3 - 13.5v to chyba za mało żeby akumulator się naładował? 14v pojawia się przy około 12 stopniach na dworze.
Czy po odłączeniu tej wtyczki nie nastąpi przeladowanie akumulatora?
Proszę o pomoc, pozdrawiam
Skomentuj