Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

CLS 225 Twinaxial Highflex Cordial.

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    CLS 225 Twinaxial Highflex Cordial.

    gdzies na jakims forum bylo juz o tym kablu, ale w HA

    http://www.allegro.pl/item96221694_p...5_cordial.html

    ale ja sie zastanawiam czy jest sens inwestowac w taki kabel do samochodu...
    czy przyniesie on jakies korzysci?? chodzi mi o zredukowanie zaklucen.
    bedzie duzo lepszy od zwyklych przewodow z miedzi beztlenowej?

    tutaj mozna go taniej nabyc:
    http://www.muzyczny.pl/sklep/index2.php?gid=86
    low-END

    #2
    czy przyniesie on jakies korzysci?? chodzi mi o zredukowanie zaklucen.
    kabel jak kabel...
    Wygląda i działa tak samo jak kabel od lampki ;]

    Skomentuj


      #3
      Zamieszczone przez takero
      czy przyniesie on jakies korzysci?? chodzi mi o zredukowanie zaklucen.
      kabel jak kabel...
      Wygląda i działa tak samo jak kabel od lampki ;]
      Moze wyglada ale napewno nie działa tak samo - bynajmniej wg mnie
      low-END

      Skomentuj


        #4
        kabelek jest fajny ( zrobiłem nim okblowanie kolumn) ale do auta sie nie nadaje za gruby, poza tym moze poszukaj czegos ekranowanego?

        Skomentuj


          #5
          Szczerze to po kiego ekranować kabel głośnikowy? Sygnałowy dodatkowo machnąć folią (czasem dla dobrego samopoczucia) owszem, ale głośnikowy :? Montując audio staram się żeby chinche były jak najkrótsze, czasem lecą wzdłuż fabrycznych wiązek (bo tak sobie życzą) i nic nie brumi czy świszczy. Czasem są to modele za 3.5zł/5m, rzadziej cena przekracza 5zł/1m. Zasilanie zawsze staram się ciągnąć z aku. Tylko raz w zyciu miałem (i mam nadal jak czasami zmienię se radio w aucie na jeden konkretny egzemplarz) problem z radiem przy włączonych wycieraczkach czy spryskiwaczach. Tu nie pomogły filtry, 'odkłócacze' itp. bajery. To radio w tym konkretnym aucie tak ma.
          Kable głośnikowe do auta IMO różnią się od 'lampkowych' czy domowych jedynie izolacją, która pozostaje miękka i elastyczna w niskich temperaturach oraz jest czasami wytrzymalsza. No ale jak ktoś słyszy różnicę to ok, spierać się nie będę, bo się nie znam.

          Skomentuj


            #6
            • zakres temperatury pracy (kabel ruchomy): (-5= st.C) - (+70= st.C)
            • zakres temperatury pracy (kabel zamocowany): (-20= st.C) - (+70= st.C)
            • oporność: 8 Ohm/km
            zakres pracy raczej taki nie "samochodowy"...

            a jak to jest z opornaoscia (teraz to juz tak z ciekawosci) kabel o opornosci 8 ohm moze byc stosowany w CA??
            low-END

            Skomentuj


              #7
              Zakres temperatur jaki podał producent mówi tylko o tym, że w takich warunkach ten kabel powinien zachowywać swoje parametry (czyli, że to można zagwarantować). A że może wytrzymać więcej to już inna historia ;-)
              Zauważ też, że to jest 8Ohm na kilometr długości. Czyli w przypadku okablowywania autka parametr ten jest pomijany.

              Skomentuj


                #8
                Moze wyglada ale napewno nie działa tak samo - bynajmniej wg mnie
                to czym się różni działanie tego, od działania takiego od lampki (zakłądając ten sam przekrój) ?
                Ostatnio robiłem testy u znajomego i to w domu który jest bardziej wymagającym miejscem do odsłuchów niż samochód. Nie było słychać ŻADNEJ różnicy pomiędzy moimi kablami 2x2.5mm kw za 1.4zl mb i jego za 12zł mb o tym samym przekroju,
                więc o czym my mówimy...
                Ten kabel kosztuje 5zł mb i to pewnie wiele się od tego od lampki nie różni...

                Skomentuj


                  #9
                  Zamieszczone przez takero
                  Moze wyglada ale napewno nie działa tak samo - bynajmniej wg mnie
                  to czym się różni działanie tego, od działania takiego od lampki (zakłądając ten sam przekrój) ?
                  Przeznaczeniem.
                  kabel do lmpki to kabel do lampki, a ten kabel jest do HA.

                  i teraz juz wiem ze nie ma sensu inwestowac w tak drogi kabel...

                  [ Dodano: 2006-04-18, 22:09 ]
                  Mi przedewszystkim chodzi o zaklucenia.
                  ten kabel ma dodatkow ekran (dobrze to nazwałem?) a w samochodzie wystepuja zaklucenia np. od alternatora lub od przewodow z napieciem.
                  low-END

                  Skomentuj


                    #10
                    Przeznaczeniem.
                    tak, kabel ten sam,ale cena inna bo inne przeznaczenie :) - tak to właśnie jest :)
                    BTW - gdzie Ty tam ekran widzisz ?

                    Skomentuj


                      #11
                      A ja, z uporem maniaka, znów się zapytam: po cholerę ekranować przewody głośnikowe?

                      Skomentuj


                        #12
                        Tu ekranowanie i tak nic nie da ;]
                        Tym bardziej żę ekranu o którym mówi wojtus po prostu nie ma ;]

                        Skomentuj


                          #13
                          no niby nie ma ale zawsze mozna go zrobic :P ja sam z braku czegos do roboty
                          bawilem sie w ekranowanie czegokolwiek no bynajmniej nie lodowki ale sie walaly jakies kabelki to dawaj je w ekran troche to nie mialo sesu no moze z wyjatkiem
                          praktyki ;]

                          dla swietego spokoju mozna wszystko zaekranowac

                          Skomentuj

                          Czaruję...
                          X