Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem ze wzmacniaczem MAGNAT

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    problem ze wzmacniaczem MAGNAT

    Witam Wszystkich. Mam do Was wielką prosbe o pomoc w rozwiązaniu mego problemu ze wzmacniaczem samochodowym MAGNAT HOT ROD 4500. Problem polega na tym iż po włączeniu radia jest wszystko OK. przez około 0,5-1 minuty, potem włącza sie czerwona dioda (DIAGNOSE) i muzyka milknie. Po wylaczeniu radia i ponownym włączeniu jest to samo, a po trzecim, czwartym razie po włączeniu nic nie gra. Sygnał dobiega cały czas do wzmacniacza. Bardzo prosze o wszelaką pomoc, cóż bym miał sprawdzic lub co zrobic, gdyz jestem z tych spraw zielony .
    Dziękuje.

    #2
    odlacz wszystkie glosniki i sprawdz czy jest tak samo. albo wzmacniacz jest uszkodzony albo obciazasz go nieodpowiednio.
    mozliwe sa tez nieodpowiednie warunki zasilania

    Skomentuj


      #3
      zrobilem maly test dzis i odlaczylem wszystkie glosniki i wejscie dzwieku pozostawiajac same zasilanie. wystapilo to samo tylko po dluzszym (ok. 5 min.) okresie czasu. czy to moze byc jakas wskazowka co bym mogl sprawdzic. dziekuje za wszelakie odpowiedzi

      Skomentuj


        #4
        Testowales na wlaczonym czy wylaczonym silniku sprawdz miernikiem jakie napiecie dochodzi do wzmacniacza nie powinno przekraczac 14v, sprawdz tez jakie napiecie ma na zwbudzaniu.

        Pozdrawiam

        Skomentuj


          #5
          jezeli napiecia okaza sie OK to oddaj wzmacniacz na gwarancje (o ile ja jeszcze masz)

          Skomentuj


            #6
            A jesli nie - pogadaj z Irkiem :)

            Skomentuj


              #7
              dzieki za wszystkie podpowiedzi. zrobilem tak jak piszecie i napiecie wynosi 12,38 v a po zalaczeniu nieco spada do 12,35 v, a na przewodzie zalaczajacym tym od radia jest 11,5 v. wszystkie czynnosci jakie wykonywalem byly na wylaczonym silniku i odlaczonych przewodach audio (do wzmacniacza bylo podpiete tylko zasilanie). coz to moglo pasc tam? dodam jeszcze ze gdybym mial mozliwosc to oddal bym go do naprawy ale obecnie z przyczyn niezaleznych odemnie nie moge. dziekuje .

              Skomentuj


                #8
                a zmierz jeszcze napiecia na wlaczonym silniku?

                i to sie dzieje na wlaczonym silniku/wylaczonym czy zawsze?

                Skomentuj


                  #9
                  to jest caly czas nie ma roznicy czy jest wlaczony czy wylaczony silnik
                  jak jest wszystko podlaczone i wlacze radio to gra przez parenascie sekund po czym gwaltownie cichnie az nic nie slychac zadnych trzaskow zupelna cisza, po pewnym razie nawet nic nie zagra tak jak by wogole nie bylo wlaczone radio.

                  Skomentuj


                    #10
                    Cos mi to wyglada na problem z ladowaniem zmierz napiecie na samym akumulatorze na wylaczonym silniku powinno wynosic jakies 12,5v wlacz silnik przy okolo 2500-3000 obrotow powinno byc okolo 13,8v maksymalnie 14,4v

                    Skomentuj


                      #11
                      Zamieszczone przez LukaszTG
                      wlacz silnik przy okolo 2500-3000 obrotow powinno byc okolo 13,8v maksymalnie 14,4v
                      przy wlaczonym silniku napiecie powinno byc niezalezne od obrotow silnika. i wlasnie powinno wynosic 13,8V(starsze samochody)-14,4V (obecnie standard)

                      Skomentuj


                        #12
                        sprawdzilem dzis czy nie ma jakiegos napiecia na wyjsciu i nie ma, dodam ze na wzmacniaczu sa dwa wskazniki poziomu sygnalu i po wlaczeniu sie czerwonej diody dzwiek milknie a i wskazuwki przestaja sie ruszac. Takze po tym wszystkim odlaczylem wszystkie kable wlacznie z tymi zasilajacymi a na zaciskach wzmacniacza bylo napiecie ok. 11 V ktore bardzo powoli spadalo.

                        Skomentuj


                          #13
                          na wyjsciach nic niebedzie bo wlacza sie zabezpieczenie i zasilanie zostaje odciete. podlacz to u kogos innego w samochodzie i jak bedzie podobnie to wzmak idzie do naprawy

                          Skomentuj


                            #14
                            dzieki za wszystkie wasze podpowiedzi jak tylko znajde czas to oddam go do naprawy
                            jeszcze raz dziekuje

                            Skomentuj


                              #15
                              ale tak dla pewnosci powiedz nam jeszcze jedno - jakie masz kable do zasilania??

                              Skomentuj


                                #16
                                dokladnie nie pamietam ale jak kupowalem nie bralem tych najtanszych , a przekroj ich to bodajrze 16mm.

                                Skomentuj


                                  #17
                                  ale dobrze poprowadzone i dobrze polaczone?? bo moga byc na nich spadki...

                                  Skomentuj

                                  Czaruję...
                                  X