• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Spam Post :)

Myśle, że tor LP też jest źle zaprojektowany. Gość zastosował w sumie 3mH indukcyjności a jakoś tego zupełnie w tym pomiarze nie widać. Nie wiem czy te głośniki maja takie wybite ch-ki czy ma za rezonans fitlru który podbija średnie czy po prostu cała koncepcja jest do bani bo z taką idukcyjnością spokojnie powinien mieć pasmo zrównane do linii basu.
 
Który silnik miałeś? ja mam 1.8 115km (X18xe), a fachowiec jak fachowiec, wiekszość ludzi z okolic jeździ do niego i nie narzeka - jednak i tak wolałbym sam założyć, ale i tak mi nie ma kto klepnąć...
1,6 16v/1000 problemy z komputerami. Trzeba było kasować błędy ecu co jakiś czas ;). Wymiana centralki 2 razy i zszargana opinia gazownika niby dobrego na tym się skończyło.
Pozdrawiam

---------- Post dodany o 07:13 ---------- Poprzedni post o 07:03 ----------

A może to nie wlew tylko hak?
Moj hak wyglada właśnie jak wlew :)

A ja zadał bym inaczej pytanie :)
Jakim kretynem trzeba być żeby gaz założyć do subaru?
No cóż ja chyba jestem kretyn, bo w saabie 95/198km, też założyłem swego czasu instalację. Samochód poszedł w rodzinę, obecnie ma przejechane ponad 280k i nie ma żadnych problemów z gazem i autkiem - polecam. Nie zamierzam karmić darmozjadów akcyzą bo o jest kretynizm.
Pozdrawiam
 
Pany, jest ktoś z okolic Wrocławia i przypadkiem wybiera się w okolice Krakowa w najbliższym czasie, albo ma takiego znajomego?
 
1,6 16v/1000 problemy z komputerami. Trzeba było kasować błędy ecu co jakiś czas . Wymiana centralki 2 razy i zszargana opinia gazownika niby dobrego na tym się skończyło.
Pozdrawiam

A to miałem to samo w poprzedniej z tym silnikiem, dlatego zrobiłem sobie interface, a w końcu wkurzyłem się i położyłem od nowa instalację elektryczną zgodnie z instrukcją i problem zniknął.
 
Yoshi proszę screeny
No teraz muszę wam przyznać rację jak tak na to spojrzałem .
U mnie ten seas z etonem był 3 rzędem circa ~2.3k.
Chyba na siłę chciał wymodelować te zbocza na LR4 :???:

jeszcze nigdzie ten seas nie gral tak zle jak w tej konstrukcji
nie słyszałem tej konstrukcji :) ale na prawie AS wszystkie kolumny na aluminiowych seas się darły a u harpii nawet chwilami skrzeczał bo dołożyli do pieca i puścili jakiś rockowy kawałek AC/DC jak dobrze pamiętam ;) Tylko że u harpii jakoś mi to nie przeszkadzało ;)
 
Jeśli bym miał auto "sportowe" (choć takiego słowa nie uznaję, bo sportowe auto to ma Hołowczyc lub Kubica), to rozumiem, po to mam szybkie auto żeby nim "zapierdzielać".

Ostatnio śmigałem 200 km/h na LPG :)

Ale co do LPG w F1 to raczej nie dałoby rady, ze względu na to, że LPG spala się wolniej, a silniki tam kręcą się dużo szybciej. Chyba, że wtrysk w fazie ciekłej.
 
Co ma saab do subarynki?

Wysilony silnik z turbodoładowaniem.

---------- Post dodany o 09:00 ---------- Poprzedni post o 08:56 ----------

Ostatnio śmigałem 200 km/h na LPG :)

Ale co do LPG w F1 to raczej nie dałoby rady, ze względu na to, że LPG spala się wolniej, a silniki tam kręcą się dużo szybciej. Chyba, że wtrysk w fazie ciekłej.

Ty, Ty uważaj no jak jeździsz ;) Słyszałem, że te kretyńskie wariaty, to nawet Mazdę RX8 z Wanklem zgazowali ;) Takich to trzeba zamknąć w psychiatrykach, bo 20l/100km*akcyza... koniec świata.
 
Nie na temat...
Miała się najpierw wykończyć, zmienić wysokotonówkę... ale wcześniej się sprzedała :)
 
no dobra poczytałem sporo to co byście zmienili co dodali można prosić o konkrety?
bo już sam nie wiem bo za kilka dni przyjdą gotowe i już nic nie zmienię czy bez odsłuch się nie da?
albo inaczej jak przyjdą poskładam kolumny i założę zwrotnice to ktoś doświadczony pomoże mi zmienić elementy? jestem z Żor jak ktoś jest z woj Śląskiego to podjadę bo ja nie mam specjalnych przyrządów do ich modernizacji czy też robienia pomiarów mikrofonem
 
3sm to z zalozenia studyjny monitor bliskiego pola, a tym glosno sie nie gra, bo nie ma takiej potrzeby. Charakterystyka pasma przetwarzania przypomina kilka bardzo znanych monitorow studyjnych, z charakterystycznym podbiciem w okolicy srodka pasma oraz niezbyt mocno skompensowanym BS. Jesli takie monitory beda postawione na typowym biurku studyjnym badz duzym mikserze, to plaszczyzna odbicia spowoduje wyrownanie pasma. Autorowi wyraznie chodzilo o jak najlepsze zgranie fazowe glosnikow, szczegolnie pod katami. Wy patrzycie na ten projekt, jak na glosnik domowy, a ja patrze na to jak na monitor studyjny, porownujac go do innych, znanych konstrukcji i nie widze w nim razacych bledow konstrukcyjnych. Technika studyjna to tylko z pozoru podobna sciezka do zwyklych glosnikow domowych. Modele aktywne maja filtry korekcji charakterystyki czestotliwosci, aby wlasnie dopasowac prace glosnika pod dane srodowisko. Niestety budujac pasywnie, jestesmy prawie skazani na jedna charke.
 
Jak ktos szuka niezbyt drogiego auta z turbina, ktory doskonale sprawuje sie na LPG, to polecam cos ze Renaulta w wersji 2.0 T 140,150,170 koni.
 
Ja pracuje na stacji LPG i przyjeżdża tan tankować gość z warsztatu, który zakłada instalacje -zawsze innym autem od audi a8 do ml. Sam rozglądałem się za subaru gc turbo i plan żeby je zagazować, ale zostało na wolnossącym galancie v6 2,5l. Stara zasada w gazie; jak masz gówno i założysz gaz to będzie jeszcze gorzej, ale jak silnik jeszcze jest zdrowy to na gazie można spokojnie jeździć i płacić mniej. Jeszcze koniecznie mechanika który zna się na rzeczy.
 
Ty pracujesz i słuchasz kolumn na stole studyjnym przez cały czas?

Naciągana ta twoja teoria
 
Ostatnia edycja:
no dobra poczytałem sporo to co byście zmienili co dodali można prosić o konkrety?
Bez pomiarów nic :)
Nie przejmuj się naszym pitoleniem. Spokojnie posłuchaj jak Ci nie będzie pasować wtedy się pomyśli ;)
Każdy konstruktor ma jakieś swoje "widzimisię" ;) może akurat Ci spasuje.

PM tylko to nie wiele wspólnego ma z faktem cięcia 2 rzędem na 1.9k ;)
 
jest tylko kilka udokumentowanych silnikow gdzie LPG negatywnie wplywa na zuzycie silnika (w pamieci siedzi mi laguna 1 1,8l)
reszta normalnie bedzie dzialac
 
Powrót
Góra