• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Witajcie,

szukam samochodu do kupienia i znalazłem taką mazdę:

http://otomoto.pl/mazda-323f-lift-klima-alu-62tys-serwis-C33308559.html

Co o niej sądzicie? Jest sens jechać ją oglądać? (mam do tej miejscowości 100km)
Szukam auta z małym silnikiem, benzynowym, 1.2, 1.3, koła najlepiej 14" alu. Bajery takie jak elektrycznie otwierane szyby czy klima są fajne, aczkolwiek niekonieczne.
Mazda wydaje się być fajną opcją, ale podobno blacharka w tych samochodach nie jest ciekawa. Dzwoniłem do sprzedawcy i mówi, że jak na mazdę, to blacha w ładnym stanie.
Jestem z okolic Chrzanowa, interesują mnie samochody z okolic Krakowa/Katowic itp.

Liczę jak zwykle na fachową poradę :) Na co zwrócić uwagę, jak najlepiej sprawdzić to auto przy oglądaniu.

Pozdrawiam

się wypowiem jako posiadacz 323f BJ - tej po ostatnim lifcie. Silnik 1.6 16V fabrycznie 98KM.
O auto trzeba dbać, przygotuj się na ukrytą przez sprzedawcę rdze, a jak jej jeszcze nie ma to wywalisz z 500zł na konserwacje podwozia, bo inaczej wyjdzie :).
Silnik w miarę dynamiczny, moje średnie spalanie 7,5l w mieście, ale potrafi też 10l spalić jak masz fantazje :)
Części łatwo dostępne, z minusów oprócz rdzy to gumy wahaczy dość często siadają. A ten egzemplarz z ogłoszenia odpuść - nawet halogenów nie ma.
 
Panowie co sądzicie o Mitsubishi Carisma? Dostałem fajną ofertę, auto od zaufanego człowieka, 2002r, 1.6 benzyna, fajny stan i dobra cena. Mi się podoba i poważnie się nad tym zastanawiam.
 
moim zdaniem 1.6 może być trochę za słaby do tego auta, no i 1.8 pali od niego mniej;)
 
I tak być powinno! A nie jak u nas w F1 silniczki 1.6... brzmiące jak skuter bez tłumika...
 
No coz, jak oficjalnie zaczeto sprzedawac mustanga na rynku europejskim, to glownym silnikiem na euro jest 4 cylindrowy 2.3. Co prawda juz w historii tego pojazdu nie raz byly 4 tlokowce, ale obrazuje to podejscie producenta, to trendow panujacych w danym miejscu.
 
To nie do końca trendy ale często konieczność. UE nakłada coraz to nowe limity średniej emisji CO2 dla całej linii modelowej danego producenta, zdaje się że najbliższe mają oscylować w okolicach 95 gram na kilometr. Wszyscy oczywiście wiemy że to labolatoryjna ściema ale spełnić trzeba. No to pakują takie dziwadła pod maskę takich samochodów ... Umówmy się że mustanga w europie kupują pasjonaci którym zalezy właśnie na bulgocie V8 i fordowi ciężko będzie to nastawienie zmienić.
 
Ostatnia edycja:
Fajny ten Challenger ;) nawet rozkład masy jest całkiem dobry :) potwór no i wnętrze minimalistyczne ale ładne.
 
No coz, jak oficjalnie zaczeto sprzedawac mustanga na rynku europejskim, to glownym silnikiem na euro jest 4 cylindrowy 2.3. Co prawda juz w historii tego pojazdu nie raz byly 4 tlokowce, ale obrazuje to podejscie producenta, to trendow panujacych w danym miejscu.

To nie jest żaden trend, tak musieli zrobić bo EU nie pozwala na silniki 3.7 z powodu "dużej emisji spalin".

Nie podoba mi się 4-cylindrowy silnik 2.3 litra w tym aucie, tym bardziej doładowany do granic możliwości.
 
A 7 najwiekszych tankowców tego swiata emituje do atmosfery wiecej co2 niz wszystkie samochody tego swiata razem wzięte
Gdzie tu logika?
 
Panowie wie ktoś coś na temat akumulatorów Sakura ?
Ja wiem tylko że Bosch się pod tym podpisuje, ale może ktoś używa albo zna kogoś kto używa?
 
Powrót
Góra