• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Zmiany w STX -ie - nowe głośniki i nie tylko :)

STX zwraca kasę za przesyłkę do firmy towaru na reklamację, a naprawiony/nowy produkt wysyła na własny koszt.
 
Przecież nowe kolumny STX mają aż 94% zalet a taki raven1985 pisze o wadach wyzywając Kulpę i innych od ...
Raven1985 nie cieszy cię polska inicjatywa? Zauważ że kolumny innych firm biorące udział w teście mają zdecydowanie więcej negatywów. problemów a jednak "uwziąłeś" się tylko na STX. ... tak tak Polak potrafi

Nie wycięcie rezonansu w metalowym głośniku to błąd w sztuce i tyle.


Ja się uwiozłem na STX ? Skrytykowałem jedną kolumnę i to czysto od strony technicznej .
Może spróbujesz przedstawić jakieś merytoryczne argumenty na moją krytykę i pokażesz mi, że to ja jetem zupełnym amatorem i głucholcem i źle robię że tnę 18cm metalowce na 2k ostrym filtrem i wycinam dzwon .
Proszę czekam z niecierpliwością i pod naporem twoich argumentów oczywiście odszczekam wszystko co napisałem .

Nazwałem amatorem ?
Jetem amatorem bycie nim to taka straszna obelga ?
Mnie to nie boli .

Dlaczego tego nie zrobiłeś i nie napisałeś nawet jednego posta o innych nie musisz mi osobiście tłumaczyć, po prostu masz problem z stx
a) Innych nie czytałem .
b) Inni mnie gówno obchodzą .

No może jedynie sounddeco .
Fajne monitorki na dobrych głośnikach , widać że zrobione z głową .
Przyjemnie było przeczytać wywiad z Panem Grzegorzem .

I nie ubliżaj innym przy okazji tylko dlatego że masz osobisty problem.
Może i mam .
Chyba pora pożegnać się z forum bo to strata czasu .
 
Jak zaplacisz mi przesylke w obie strony, to jutro odslylam. Pasuje?
Ok. zakład to zakład wysyłaj. Jestem pewien że stx pokryje koszty. Dla pewności możesz to sprawdzić wysyłając jutro zapytanie o potwierdzenie że tak się stanie na stx@stx,pl OK? Ale proszę jeżeli to możliwe to po 10 rano, ok? Mam nadzieję że to wyjaśnimy do końca jak to jest z tym stx.

Zdrowa glowa czy chora glowa?
Naprawdę chcesz żebym wysłał zdjęcie pogiętego kosza aluminiowego na potrzeby forum teraz? No problem tylko powiedz że chcesz.


Bo mam taki kaprys. Pasi?
Masz kaprys wydawania pieniędzy wbrew swojej woli? No to kto ma chorą głowę?
 
Zaraz zaraz, co chcesz wyjasniac bo nie rozumiem? Fakt, jest taki, ze pakowanie czesci glosnikow STX ( nie wszystkich ) wola o pomste do nieba. Nie wiem czy to oszczednosci czy cos innego, ale karton naprawde nie kosztuje tak wiele. Mam zrobic zdjecie opakowania w jakim dostalem glosniki? Co rusz przez forum przelewaja sie posty o kiepskim pakowaniu, przez co kosze z blaszki sie wyginaja, a producent jak pakowal tak pakuje dalej liczac, ze moze akurat nic sie wielkiego nie stanie. Z mojej paczki 6 sztuk glosnikow, tylko jeden jest troche powyginany, cale szczescie nie na tyle aby skazac glosnik na smietnik.


Naprawdę chcesz żebym wysłał zdjęcie pogiętego kosza aluminiowego na potrzeby forum teraz? No problem tylko powiedz że chcesz.

Ale co to ma do rzeczy? Montowalem dzisiaj kolejne kolumny, wyciagam z opakowania glosnik i zonk, jest pokrzywiony. Myslisz, ze specjalnie go pogniotlem, zeby fajnie na forum objechac producenta??



Masz kaprys wydawania pieniędzy wbrew swojej woli? No to kto ma chorą głowę?

Hahaha. Nie kolego, to nie chora glowa, tylko moja rozrzutnosc i ciekawosc. Pasi? :)
 
Panie Sylwek to jest żałosne co Pan i inne klony wyprawiają. Po co sie ukrywać pod innymi nickami????
 
pogromco mitów jak chcesz honorowo i publicznie załatwić sprawę to wyślij jutro do stx email z żądaniem zwrotu kasy albo wymiany na nowy bez ponoszenia kosztów dostawy. NIE CHCESZ SKORZYSTAĆ? Czy kombinowałeś? ZOBACZYMY, każdy z normalną głową skorzystałby z przysługującego mu prawa.

Myslisz, ze specjalnie go pogniotlem, zeby fajnie na forum objechac producenta??

ależ skąd pogromco, po prostu zadziwia mnie tylko jeden fakt: dlaczego nie szukasz sprawiedliwości u producenta tylko na forum :)

Hahaha. Nie kolego, to nie chora glowa, tylko moja rozrzutnosc i ciekawosc. Pasi?
Pasi, tylko czemu ta Twoja rozrzutność wyrażana jest w kwestiach ekonomicznych :)
 
Chyba tylko z STX są na tym forum problemy.
Jedyny wątek, w którym średnio co 3 dni pojawia się "nowa" osoba z nikłą ilością postów.

standby, człowieku daj sobie siana. Jakie szukanie sprawiedliwości? Dobrze się czujesz?

Aż rzygać się chce od tych klonów...
 
Ostatnia edycja:
Pisze o tym tutaj, poniewaz jak widac producent tez tu siedzi, to po co sprawy zalatwiac po cichu? Skoro do producenta nie dociera prosby klientow o lepsze pakowanie, to trzeba to pietnowac na forum publicznym. Oczywiscie, ze moge odeslac ten glosnik do producenta, ale tak teraz sobie pomyslalem, ze nie zrobie tego. Zrobie natomiast cos innego, za jakis czas zamowie kolejne glosniki i zobaczymy czy producent wyciagnie jakies wnioski z tego co sie pisze na forum. Czy jakosc pakowania w koncu bedzie na odpowiednim poziomie, a nie wrzucenie glosnika do za malego, cieniutkiego kartoniku i sprawa zalatwiona. Moze za zaoszczedzone pieniadze na kuriera w obie strony ( wartosc glosnika ) kupicie kilkadziesiat solidnych pudelek? To przeciez calkiem uczciwy uklad :)
 
Oczywiscie, ze moge odeslac ten glosnik do producenta, ale tak teraz sobie pomyslalem, ze nie zrobie tego

pogromco ale możesz odesłać wadliwy produkt i żądać zadość uczynienia od stx jak również sprawdzać w przyszłości czy stx wyciągnął wnioski zamawiając następne głośniki. Jaki problem? Wymiękasz? To sprawdzanie zrobisz później a teraz podejmij honorową inicjatywę żeby pokazać innym że ... da się po przez forum wyegzekwować swoje prawa od stx.
 
nie no już ku..a nie da się tego czytać. Jak nie Pogromca mitów "dopieszczający buble tonsila" to jakaś chmara zvisatona udająca klony STXa. Ja bym na miejscu Pogromcy mitów zrobił - sprawdzam - i jutro zapytał przez e-mail w STX jakie jest stanowisko firmy w tej sprawie.
 
Ostatnia edycja:
Nie poddaje w watpliwosc mozliwosci zwrotu, wierze ze producent stanalby na wysokosci zadania i glosnik wymienil, ale to nie o to tutaj chodzi! Widac, ze producent, chce wyjsc z twarza w zainstnialej sytuacji i zrobi wszystko aby sprawe zalatwic jak trzeba. Mi natomiast chodzi o to, ze od miesiecy czy lat glosniki sa pakowane do kitu, a jak teraz kolejny raz to wyciagnelem, to nagle producent chce sie rehabilitowac i wymieniac glosnik. Fajnie, super, ale to zupelnie nie w tym rzecz. Jak dlugo jeszcze trzeba to tlumaczyc?
Glosnik siedzi juz w obudowie, przykrecony, polutowany i naprawde nie chce mi sie tego dalej ciagnac. Wezcie sobie lepiej cala sytuacje mocno do myslenia, bo ludzie narzekaja, a Wy nic z tym nie robicie. Naprawde tego nie rozumiem, bo tweeter ALX np zapakowany wzorowo, a blaszane basy i midbasy wrzucone byle jak do za malego kartoniku w taki sposob, ze jeszcze sprzyja to wyginaniu sie przy najmniejszym nawet przycisnieciu opakowania w transporcie.


Ja bym na miejscu Pogromcy mitów zrobił - sprawdzam - i jutro zapytał przez e-mail w STX jakie jest stanowisko firmy w tej sprawie.

Powiem - sprawdzam - przy nastepnej ( oby nie ) "okazji".
 
Ja nie rozumiem jednego, dlaczego przedstawiciel firmy STX ukrywa się pod lipnymi nickami, mimo że jak widać śledzi wątek regularnie. Proponuję trochę więcej odwagi i założenie oficjalnego konta na naszym forum. Każdemu to wyjdzie na dobre :)

Nie na temat...
Czy nie da się założyć blokady żeby z jednego adresu IP możnabyło logować się tylko jednym kontem. Ewidentnie widać że ta sama osoba pisze pod różnymi nickami.
 
Oczywiscie, ze moge odeslac ten glosnik do producenta, ale tak teraz sobie pomyslalem, ze nie zrobie tego. Zrobie natomiast cos innego, za jakis czas zamowie kolejne glosniki i zobaczymy czy producent wyciagnie jakies wnioski z tego co sie pisze na forum. Czy jakosc pakowania w koncu bedzie na odpowiednim poziomie,

Rynek to nie szkoła, w której się uczy przekazywaniem wiedzy, a firmy rynkowe nie są uczniami dostosowującymi się do próśb i gróźb. Dopóki idzie sprzedaż, jest zarobek i zysk, dopóty nie ma powodu by cokolwiek w jej sposobie zmieniać. Tak działa rynek. Kupując kolejne produkty dajesz producentowi sygnał, że robi dobrze. Tak samo po Twoim postępowaniu w wątku o reaktywacji Tonsilu widać, że nie chcesz przyjąć tego do wiadomości.
Klienci niezadowoleni z działań konkretnego producenta szukają produktów od innych producentów, a nie zajmują się jego edukowaniem rynkowym na forach. Każdy sam się "wyedukuje" najlepiej na efektach swojej działalności.

- - - - - aktualizacja - - - - -

Nie rozumiem co chcesz osiągnąć nie składając reklamacji i nie żądając pokrycia kosztów jej realizacji. Zwracasz towar sprzedawcy który ponosi koszty jej realizacji w tym koszty dostawy, czy się mu to podoba czy nie. W jaki sposób chcesz nakłonić dostawcę do "lepszego pakowania" towarów jeśli on nie widzi takiej potrzeby, bo nie dostanie zwrotu uszkodzonego towaru ? Z punktu widzenia dostawcy przecież taki problem nie zaistnieje.
 
Dla producenta fora internetowe sa najniższa forma kreowania opinii
A opinie takie o forach zaniża poziom zakładanych tematów i wpisów w nich zawartych

Tu mozna by zacząć wymieniać nawet z naszego forum
Ale nie zrobie tego

Wcale sie nie dziwie, ze nikt nie zwraca na to uwagi

A znam kilku/nastu właścicieli firm audio w Polsce i ha i ca i wiem jaki maja poziom wiedzy nt
 
Dopóki idzie sprzedaż, jest zarobek i zysk, dopóty nie ma powodu by cokolwiek w jej sposobie zmieniać

I na tej wypowiedzi cała dyskusja powinna się skończyć. Dzięki takiemu myśleniu tak mało firm w Polsce może pochwalić się osiągnięciami na rynku krajowym, nie mówiąc już o zagranicznym. Jeśli jest zysk, to należy go zainwestować w rozwój firmy, bo konkurencja nie śpi. Potem firma budzi się z ręką w nocniku, bo nagle przychody maleją. Nie ma systemu zarządzania oraz dbania o jakość i zadowolenie klienta to firma zniknie powoli z rynku.

Nie dawno na jednym z portali oglądałem poniższy film. Zobacz i posłuchaj jak gościu doszedł do tego co ma teraz, co ile lat wymienia maszyny, ile poświęca czasu na doskonalenie firmy i jaką uzyskuje jakość dzięki temu.

 
Nie na temat...
Jeśli jest zysk, to należy go zainwestować w rozwój firmy, bo konkurencja nie śpi. Potem firma budzi się z ręką w nocniku, bo nagle przychody maleją. Nie ma systemu zarządzania oraz dbania o jakość i zadowolenie klienta to firma zniknie powoli z rynku.

Dokładnie tak.
Mój kuzyn zaczynał filmowanie od kamery za 3.000zł... na przełomie kilku lat władował tyle w sprzęt, że za tą kasę mógłby spokojnie się budować.
Gdyby nie zainwestował od razu w najnowsze rzeczy o jakich tylko usłyszał, to by już dawno splajtował.
 
Powrót
Góra