Wizualnie jest autentycznie w stanie gabinetowym, technicznie trzeszczacy selektor, oraz chwile braki w styku łącznika PCB gniazd wejsciowych z PCB potencjometru glosnosci, po 4h pracy nic juz nie trzeszczy i wszystko ma wlasiwy styk.
Model 570 i 670 ma wspolna serwisowke ktora podajen ze tranzystory koncowe sa identyczne w tych modelach, w rzeczywistosci 670ES ma pare komplementarna 2sc2922 i 2sa1216, a 570ES 2sc2921 i 2sa1215, tranzystory te roznia sie maksymalna moca oraz pradem z korzyscia dla tych uzytych w 670ES, moj model jest na europe i z zalecen wynika ze powinien pracowac z kolumnami 6ohm, pozostale wersje akceptuje 4ohm.
Jestem pewny ze z 4ohm bedzie pracowal bez zadnych zastrzezen tylko skad wynika ta roznica? tutaj pytanie dla kogos znajacego sie lepiej ode mnie na sony ES.
Kolejne roznice w budowie to inne pojemnosci kondensatorów w stopniu sterujacym i przedwzmacniaczu, glowne kondensatory filtrujace w 570es to Elna for Audio, w 670es Elna Silmic i rzecz jasna 2x wieksza ich pojemnosc w 670es dla samego stopnia koncowego.
670 ma niebieskiego ALPSA , 570 ma czarnego, 670 ma wyjscie pre out pociagniete przez rezystory z gniazd glosnikowych.
Mocniejsze trafo w 670ES.
Dzwiekowo 670ES napewno ma bardziej dociążone dolne pasmo i mysle ze lepiej buduje scene, nie jestem audiofile wiec nie bede kwieciscie opisywal roznic brzmienia, sygnatura jest taka sama, ale 670ES ma ten dzwiek pelniejszy, i uwazam iz zdecydowanie warto doplacic do 670ES






