Wybacz, że dopiero teraz odpisuję, ale jak wchodzę na forum od 5dni to tylko na PW.
Całą zabawę z firmą X-KOM można śledzić tutaj >
http://www.wykop.pl/wpis/10317564/
1. Nie, nie dostałem osobnej faktury na dysk SSD, który dokładał X-KOM.
2. Wpadki? Wybacz, 5tyg to nie wpadka.
3. Dlaczego nie chciałem samego dysku wysłać? Ha. Jak chciałem samego laptopa oddać bez dysku HDD (dostarczany od lenovo od nowości 1TB, z lekko 400GB danych (zdjęcia itd) to mi w X-KOM ie powiedzieli, że mam dysk włożyć spowrotem (bo Lenovo nie przyjmie na gwarancję, tutaj też smiesznie, w ogóle w lenovo nie był jak się później dowiedziałem, w meilach 1-2x napisali, że jest w niemczech w lenovo, przez telefon z 3x mi powiedzieli, że jest w niemczech, a jak zadzwoniłem do lenovo to się okazało, że X-KOM W OGÓLE NIE ZGŁASZAŁ ani nie wysłał im (do lenovo) mojego laptopa) i mam zrzucić wszystkie dane. Zapomnij o wysłaniu samego SSD.
4. Trzeba było wysłać do serwisu plextora.. Łatwo powiedzieć. Bez faktury. X-KOM by na to nie pozwolił. Dysk wylądował po tym jak się Pani przyznała z X-KOM a w ABC DATA gdzie się X-KOM zaopatruje.
5. Ja mam do nich wydzwaniać, żeby przyspieszać/dowiadywać się co z laptopem,dyskiem? Jeszcze słyszeć, odczytywać kłamstwa w meilach? Nie tędy droga. Na wydzwanianie do nich poszło z 200min lekko. 30min czekania w kolejce, aż 5min rozmowy, żeby się g**no dowiedzieć. O nerwach nie muszę mówić.
Zachęcam do przeczytania komentarzy - najciekawsze.
Pozdrawiam