• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

nowoczesne telewizory - fakty, mity, co kupic?

tak to wyglada,

Zbyt dużego doświadczenia na produkcji nie mam, pracowałem kiedyś w jednej firmie jako majster, gdzie windowali normy, kończyło sie tym że co chwilę maszyna stała bo był z nią jakiś problem, czy tu produkcja robiła więcej sztuk trudno powiedzieć.

Wracjac do tv, po rozmowie z serwisantem sam powiedział, że teraz matryce samsunga to już nie to co było wcześniej, więc cos jest na rzeczy.

Wiadomo że kupując np tv loewe lub pioneer można trafić na felerny model, jak ze wszystkim.

Ponawiam moje wcześniejsze pytanie, czy ktoś próbowął ratowac mnatrycę, może to wina jakiś elementów w układzie sterującym??
 
Dzwoniłem do serwisu LG. Nie przedłużają gwarancji na naprawiany towar, ani nie dają nowej gwarancji na wymienione elementy. Nie jestem pewien, ale zgodnie z prawem gwarancja może być wydłużona jedynie o czas, w jakim sprzęt przebywał w serwisie - ale nie wnikałem, bo mnie i tak to nie obejmuje. Pani na infolinii poradziła jedynie, że w związku z odnowieniem się usterki w krótkim czasie po jej usunięciu, mogę złożyć reklamację na tę właśnie ostatnią naprawę, co uczyniłem. Nie chciała powiedzieć w jaki sposób przeważnie rozpatrywane są takie reklamacje - odpowiedź mam dostać w ciągu 5 dni.
 
Dabyl, powodzenia.
Jeśli będą robili problemy, a to taka sama usterka to się odwołuj i pisz, że usterka była zgłoszona w okresie gwarancyjnym i nie została usunięta (została przeprowadzona naprawa jednak bez usunięcia właściwej usterki która w konsekwencji prowadzi do ponownego uszkodzenia braku możliwości korzystania z produktu).
Jeśli warto (nie wiem o jakiej cenie tv mówimy) to w sądzie powinno dać się to obronić.
 
Telewizor z naprawy odebrałem jakoś w ostatnim tygodniu lutego. Gwarancja skończyła się 3 marca, reklamację po odnowieniu się usterki zgłosiłem wczoraj, czyli 15 kwietnia.
 
Właśnie miałem telefon z LG - uznali reklamację. Pięć minut później zadzwonił serwisant z kilkoma pytaniami technicznymi - jutro ma dzwonić w sprawie ustalenia terminu naprawy, która ma się odbyć na miejscu. Zobaczymy co z tego wszystkiego będzie - ale zanosi się na to, że powinno być OK. Dalsze relacje wkrótce ;)
 
Większych bzdur dawno nie czytałem...
Bo ciężko to inaczej skomentować...

Ale to niestety prawda, produkuje sie byle taniej, byle szybciej i jak najwiecej

- - - - - aktualizacja - - - - -

Co do zużycia maszyn/ części i innych spraw w wyniku szybszej produkcji. To nie jest takie hop. Generalnie, można zrobić by zakład działał niemal bezawaryjnie na maksymalnej produkcji (ba, często o takich parametrach że się nikomu nie śniło. Być może koszty narzędzi się zwracają w zwiększonym obrocie, być może klient płaci, jest wiele rzeczy których nie wiecie.
Moze z rok czasu maszyny by daly rade tak pracowac

Pracuje w utrzymaniu ruchu i wiem ze nawet nowe maszyny maja czesto problemy z prawidlowym dzialaniem, oczywiscie wszystko zalezy tez od tego co sie produkuje ale generalnie nie ma urzadzen i maszyn bezawaryjnych
 
Właśnie dzwonił serwisant - pod koniec tygodnia mam dostać nowy telewizor :)
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, o której wspomniał w rozmowie. Telewizor "będzie dopiero pod koniec tygodnia, bo musi jeszcze sprawdzić czy wszystko działa". Nie wiem więc, czy to jakiś sprzęt naprawiany, który wcześniej wymienili u kogoś innego, czy nówka nie śmigana. Cóż, zobaczymy - ale jestem dobrej myśli.
 
jak naprawa byla na chwile przed koncem gwarancji to gwarancja je przedluzana wg samsunga o 3mce nie wiem jak inne firmy ale moze to byc regulacja prawna
 
w mojej rodzinie wszyscy mają Samsunga i wszyscy są zadowoleni. zero problemów. polecam szczególnie jeśli ktoś chce najwięcej aplikacji smart .
 
Dzisiaj mam dostać nowy telewizor - będzie to inny model, 42LB650V. Wg informacji z serwisu jest to fabrycznie nowy egzemplarz, nie "refurbished". Jakoś w sieci niespecjalnie mogę znaleźć informacje na jego temat - widzę tylko, że to jeden z tańszych modeli z dostępnych na rynku w tym rozmiarze. No ale oczywiście nie narzekam - jestem bardzo zadowolony z tego, jak zachowało się LG. Składając reklamację na tę ostatnią naprawę w sumie nie byłem przekonany do tego, czy jest sens - no, może trochę, troszeczkę liczyłem na naprawę starego TV jeszcze w ramach gwarancji, ale bardziej byłem nastawiony na kupno nowego sprzętu - pewnie o nieco większej przekątnej :P. Ale jest OK - będę miał nowy telewizor, z dostawą do domu i gwarancją na kolejne dwa lata. Mam tylko nadzieję, że ten egzemplarz nie będzie się psuł i z gwarancji nie będę musiał korzystać :P
 
Skoro jest nowy i zapakowany możesz porozmawiać ze sprzedawcą i za dopłatą większą przekątną, powinni się chyba zgodzić. Ja mam 47LB700V i nie ma z nim żadnych kłopotów, podzespołowo to pewnie bliźniaki.
 
Nie no, już się raczej nie da negocjować - serwisant ma być u mnie koło godziny 15
 
Powrót
Góra