• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

wątek motoryzacyjny

  • Autor wątku Autor wątku mIKI
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
piotreq123, znajomi kupili i są bardzo niezadowoleni. głośne i nie do końca przewidywalne - na innych wielosezonowych można w miarę przewidzieć kiedy puści, w tych niezbyt. no ale może to kwestia zboczenia, bo jeżdżą subaru...
 
Glosne to Subaru jest samo w sobie ;)
Osobiście uważam te opony za jedne z cichszych (wg danych technicznych 68dB).
A co do przyczepności to na moich 17" i 225 szerokości nie ma się do czego przyczepić :flapper:
Na pewno nie są to opony do super wyczynowej jazdy ale przy normalnym użytkowaniu nawet dość agresywnym dają radę.
 
mnie krytykowaliscie jak pytalem o takie opony do swojego 60 konnego wozidelka...
a tu nagle ktos je ma w subaru? :o
 


ibiza 6k1 1.4 AEX 60km
wyposażenie:
4 kola, 5 drzwi, dach, kierownica, 4x "korbotronik" i nawet radio ma :D
 
Silnik jak i samochód niezniszczalne...w końcu to stare polo ;) . Stary 1.4 8v I 1.6 8v 75 konny to chyba najlepsze silniki VW. Jeździsz na lepszym powerze czy na benzynie? Z tego co wiem to one potrafią chyba trochę wypić (chociaż to też pewnie od nogi zależy :d ) .
 
Ja w golfie mk4 miałem 1.4 16v i sprzedałem przy 260kkm, bez ekscesów z winy silnika (była tam jedna akcja przez wadliwy napinacz rozrządu po wymianie), a obecnie w gazie ma okolice 300kkm.
 
Odme ludziom wywalało jak powiedzmy dzień wcześniej dobrze motor nagrzali, przez noc na dużym mrozie stało a rano po garach dali. No i przez krótkie trasy przez które skropliny wody w oleju nie zdążyły odparować.
Ja rano w mrozy zanim zaspe ściągnąłem lub poczekałem kilkanaście minut aż szyby się odmrożą to i odma puszczała. Później z gazem obchodziłem się delikatnie przez dłuższą chwilę i było ok.
Starałem się też w późną jesień ściągnąć odmę i dokładnie nitro potraktować.
Auto przez ponad 9 lat garażowane było może rok i zawsze palił od dotyku, w mocne mrozy czuć było że płyny gęste a i tak palił od deko dłuższego dotyku.
Co do rdzy to standardowo tylna klapa na dole i w koło klamki oraz przednie nadkola w okolicy progów.
Najlepsze moje wozy a miałem ich kilka to golfy mk2 (1.8i gt) i mk4 (1.4i 16v).
Teraz męczę focusa mk3 1.6 tdci 115km.
 
Ostatnia edycja:
Jeździsz na lepszym powerze czy na benzynie? Z tego co wiem to one potrafią chyba trochę wypić (chociaż to też pewnie od nogi zależy :d )
jezdze tak malo ze tylko benzyna ;)
poprzedni wlasciciel (brata szwagier) zaczal tam zakladac gaz. ale dorwal lepsza robote i przesiadl sie na BMW i nie skonczyl :p
a zabawa z legalizacja itp itd nie oplaca sie

a spalanie faktycznie potrafi byc wysokie.
podobno da sie tym zejsc w trasie do 4,5 litra (nie przekraczajac 90km)
mi w trasie spalanie wychodzi 5,5l (90-110km/h i max 130 podczas wyprzedzania)
za to jezdzac po koszalinie spalanie rosnie juz nawet do 10 litrow! :o



niestety te samochody rdzewieja :/
jak sie nie zrobi ich na czas to juz sie nie oplaca :/
 
4,5 litra to ciekawe :) . W ibizach zawsze mi się podobała szeroka gama silnikowa...i taka jakaś fajniejsza jest od polówki...ładniejsza :) .
 
majster, ktory mi ogrzewanie w domku robil opowiadal ze tyle mu wyszlo jak jechal nad morze wlasnie nie przekraczajac 90km/h ;)
calkiem to mozliwe bo u mnie jest bardzo krotka skrzynia biegow. przy 100km/h na 5. biegu mam 3krpm

a on ma to samo ale 3 drzwiowe ;)
 
Powrót
Góra