jesli to chlodnica Alu, to moze zywica dwuskladnikowa z dodatkiem metalu jak JB Weld Original - pokrywy od glowicy Alu i plastykowe (nawet takie od BMW i Benza), Intercoolers od TDI, misy od szkrzyni na to skladalem, i .... cholera wie co jeszcze. Jak chlodnica z mosiadzu od zabytkow to mozna polutowac, jak masz chlodnice z plastykem a pomiedzy Alu zebrami, raczej wymien bo mozliwie ze cieknie na laczeniu miedzy plastykem a zebrami.
W Sobote udalo nam sie zlozyc 2008 Nissana Maxime po wymianie skrzyni auto (wlasciciel uwierzyl w dozywotni plyn CVT w skrzyni, rozleciala sie pompa, etc) - niestety tylnie ABS sensors podaja sygnal ktory steruje komp i EEPROM w skrzyni, i nowa skrzynka nie przerzucala biegow bo komp wpada Limp Mode jesli czujniki ABSu podaja dziwne sygnaly. Wyciagniecie tylnych piast wyczyszczenie brudu z czujnikow, krazka na lozysku, itd, i auto zaczelo jezdzic jak normalne. Co ma piernik do wiatraka jak to sie powiada, a jednak: nawet chlopaki z dealera Nissana sie skrobali po glowie, dopiero pewien mechanic z Subaru przyszedl z pomoca bo mial taki sam przypadek.