Witam szanownych forumowiczów. Od niedawna przymierzam się do zabudowania suba w podłogę bagaznika.
Mój plan zakłada podniesienie poziomu podłogi oraz wykożystanie przestrzeni fabrycznie mieszczącej sie pod podłogą a nad kołem zapasowym by mieć odpowiednią przestrzeń dla obudowy suba.
Auto to galant kombi.
Głośnik 8" helix e8w
typ obudowy t-line.
Od strony technicznej niby wszystko mam przemyślane ale boję się że umiejscowienie głośnika płasko w podłodze oraz ujście tunelu w podsufitke odbije sie mocno na dźwięku - jego jakości i głośności.
Obecnie mam ten glosniczek w "skrzyneczce" t-line i wiem, że zmiana jego ustawienia lub położenia w bagażniku odbija sie mocno na jakosci i głośności dzwieku. Jedynie gdy głośnik i wylot promieniują w stronę bagażnika jest super efekt. Długo walczyłem by uzyskać zadowalający mnie dźwięk i dlatego pytam bardziej doswiadczonych kolegów którzy być może mają doświadczenie z tego typem zabudowy o porade.
Jakiego dźwięku mozna spodziewać sie po zabudowie podłogowej względem dźwięku z obudowy wolnostojącej?
Czy walka o dobry dźwięk nie jest przegrana w walce o wolną przestrzeń bagażową? A może są na to jakieś patenty?
Mój plan zakłada podniesienie poziomu podłogi oraz wykożystanie przestrzeni fabrycznie mieszczącej sie pod podłogą a nad kołem zapasowym by mieć odpowiednią przestrzeń dla obudowy suba.
Auto to galant kombi.
Głośnik 8" helix e8w
typ obudowy t-line.
Od strony technicznej niby wszystko mam przemyślane ale boję się że umiejscowienie głośnika płasko w podłodze oraz ujście tunelu w podsufitke odbije sie mocno na dźwięku - jego jakości i głośności.
Obecnie mam ten glosniczek w "skrzyneczce" t-line i wiem, że zmiana jego ustawienia lub położenia w bagażniku odbija sie mocno na jakosci i głośności dzwieku. Jedynie gdy głośnik i wylot promieniują w stronę bagażnika jest super efekt. Długo walczyłem by uzyskać zadowalający mnie dźwięk i dlatego pytam bardziej doswiadczonych kolegów którzy być może mają doświadczenie z tego typem zabudowy o porade.
Jakiego dźwięku mozna spodziewać sie po zabudowie podłogowej względem dźwięku z obudowy wolnostojącej?
Czy walka o dobry dźwięk nie jest przegrana w walce o wolną przestrzeń bagażową? A może są na to jakieś patenty?
Skomentuj