
Co to za schemat?
Masz radio i zaznaczone wyjście końcówek mocy oznaczone jako okablowanie do głośników L/R przodu i tyłu.
Tu rozumiem.
A co oznaczają te dwie listwy INPUT/OUTPUT i MAIN .... TW?
Bo chyba nie zwrotnicę? ...
Hi , zapewniam , ze nie jest to schemat instalacji elektrycznej domu jednorodzinnego ;P Wybacz , ale nie wiem jak prosciej naszkicowac polaczenia zwrotnicy z Bi amp do 3 droznego zestawu glosnikow ;^)
"Możesz albo zasilić wzmacniaczem radia podając Full Range na wejście zwrotnicy 3-way, gdzie każdy z przetworników dostanie swoje pasmo - jedno wejście i trzy wyjścia."
Oczywista oczywistosc |;‑)
"W bi-amp zwrotnica m u s i mieć trzy wejścia i trzy wyjścia dla każdego toru - czyli dla WF, dla MID i dla TW.
Wtedy na każde z wejść podajesz sygnał ze wzmacniacza, resztę załatwia zwrotnica.
Napisz konkretnie - czy to i jaki - zestaw kompletny/fabryczny, czy chcesz własnym pomysłem robić druciarnię."
Najlepiej jak napiszesz do Powerbass ze ich zwotnica z Bi amp to
"druciarnia " bo
"musi" miec 3 polaczenia sygnalowe na wejsciu;'(
A teraz powaznie , chyba mylisz Bi amp z Tri amp , ktorego ja jeszcze nie spotkalem w zadnym zestawie glosnikow samochodowych , gdzie nie jest powiedziane ze nie mozna czegos takiego skonstruowac , tylko po co??? Zwotnica z Bi amp polega na tym ze sygnal z jednego kanalu ze wzmaka kierowany jest na tweeter i mid-range a drugi kanal na woofer co zapewnia lepsza efektywnosc danych glosnikow oczywiscie przy zachowaniu lewej i prawej strony , zeby otrzymac efekt stereo.
I tutaj moje pytanie bo wiadomo ze wykorzystujac 4- kanalowy wzmak sprawa jest prosta z polaczeniem ,ale nie wiem jak to sie ma jezeli uzyjemy tylko radia samochodowego i wykorzystamy przednie wyjscia na glosniki w radio do polaczenie "
main" na zwrotnicy , a tylne wyjscia do polaczenia
"bi-amp" i nie doprowadzi to do uszkodzenia czegokolwiek?
Zdjecia zwrotnicy ponizej :
