• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Alphard CW 1202c

Reakcji
0
Sorki że znowu zaczynam temat o tym głośniku ale szukałem na tym forum wszędzie i nie mogłem znaleźć :/ jestem początkujący w tych sprawach dlatego chciałem zapytać kogoś bardziej doświadczonego: mam głośnik cw 1202c i niewiem jaką skrzynie do niego zrobić! czy ktoś mógł by mi pomóc? prosze o podanie objętości skrzyni, czy obudowa BR czy zamknięta, no i jakieś wskazówki co to tej skrzyni.. z góry dzięki bardzo!!

Pozdrawiam!

Post wg mnie do usunięcia...
O CW1202 była już mowa chyba ze sto razy.. jak nie wiesz czy br czy zamknieta to zapoznaj sie z artykułami na stronie głównej...

ja będę tak grzeczny i pomogę koledze moją fachową radą:
ten alphard potrzebuje skrzynki 3-4Litrów, oczywiście b-r rurka 10fi/2cm, to jest idealna konfiguracja do tego głośnika. kop ja z tąd do STRONY GŁÓWNEJ gdzie przeczytasz więcej wskazówek, bass głęboki i mięsisty jak z tąd DO ARTYKUŁU O PROGRAMACH DO LICZENIA OBUDOWY, a skok membrany przy mocnym uderzeniu jak z grójca z pod warszawy do PRZYCISKU SZUKAJ LEPIEJ, nawet powiem że jak będzie miał dobry napęd to będzie tak trząsł bebechami jak z Krakowa przez Rzeszów i Czarnogórę do hiszpańskich lodów na Londyńskim lotnisku hifroł..
a jak już to przeczytałeś to pomyśl że za ten czas mógłbyś znależć prawidłową odpowiedz na stronie głównej.
dziekuje za uwagę, prosze zapiąć pasy CW odpalamy.. !!!

"...prosze zapiąć pasy CW odpalamy...!!!..." to jest dobre:D
Yyyy ja tu widze ze jeszcze mam stary podpis musze go zmienić ;/

Ja Ci troche podpowiem: