• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

bandpass 4th na GDN 30/60/1

Reakcji
0
Witam czytałem na stronce diyaudio.pl że do budowy bandpass 4th nadają się takie4 same głośniki jak bo skrzyń zamkniętych a że akurat posiadam tonsilowkiego GDN 30/60/1 postanowiłem taką obudowę wykonać. Jestem laikiem dlatego proszę was o jakieś wskazówki na ten temat w programie winsd wyszedł bardzo ciekawy wykres Gain jak dla mnie chyba trochę za ciekawy, natomiast skrzynia wyszła strasznie obromna 112 l i 620 l . Co o tym sądzicie?

Wiem ze dla niego lepsza zamknięta. Ale mam już 2 Kolumny zamknięte na głośnikach 30cm z STX i wiem jak to gra. A mnie chodzi o coś z niskim basem który mi to dopełni, no i zamknięta skrzynia nie jest taka ciekawa :D W sumie dziś skończyłem suba na STX 22/120/8 ale niemam jak go podłączyć wraz z moimi kolumnami, ale myslę że zrobie do tego suba wzmacniacz. Puki co mam jeszcze 3 głośniki i chcę je wykorzystać, te głośniki to 2x kappa lw800 no i Tonsil 30/60/1

Aha i jeszcze coś przecież nawet na stronie jest napisane że do tego tybu obudowy wykorzystuje sie głośniki takie jak do skrzyń zamkniętych

Jak masz za duzo glosnikow to mozesz mi jeden dac :> Poza tym bandpass wcale nie da Ci niskiego basu. Te obudowy charakteryzuja sie wyzsza sprawnoscia. Wsadzenie tonsila nic tu specjalnie nie zmieni. To jest glosnik do obudowy zamknietej i w takiej powinien pracowac. Jesli to Ci nie odpowiada, to musisz kupic inny glosnik, ktory zapewni odpowiednie zejscie.