• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Car audio Nissan 200sx s13

Reakcji
0
Witam,

Z audio jestem zielony i chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś firmy czy ludzie w pobliżu mojej miejscowości. Dokładnie jestem z Praszki ale do takich jak Opole, Sieradz, Częstochowa itp. mam po 60km :) więc taka odległość nie przeszkadza.

Chyba że ktoś już coś majstrował przy takim więc może się podzielić :) aha... Radio już mam Alpine CDA 9857R

Rozmiar 4*6 jest oryginalnie a nic fajnego w tym rozmiarze nie ma.

Jakiś tam mały plan mam jakie audio:

Głośniki na przód będzie 165mm odseparowany.
Drzwi wygłuszone taśmą dekarska
Dystanse
nowe okablowanie
Jakiś wzmacniacz na przód.

Ale co do bagażnika nie mam pomysłu jak zrobić zabudowę...

SMela21,
no kolego jak widzę cały nissanklub tu jest. Witam w klubie sam mam 3 no teraz już 2 nissany-jeden sprzedany. Całkiem przyjemny wóz. Nawet był tuningowany. Była rozpórka tylnych kielichów. No co prawda trochę walony przodem i malowany bez zdejmowania elementów ale co tam. A tam przy kielichu przednim od pasażera to co się działo? Był wymieniany? Przerdzewiał czy jak?

A co audio to jaką kasę chcesz na wszystko wydać?

UWAGI MODERATORA
panowie, to jest dzial CAR AUDIO wiec prosze dyskutowac o naglosnieniu.
jak chcecie porowmawiac o nissanach to w off topic jest specjalny temat - WATEK MOTORYZACYJNY

teraz będę starał się dobrze wyciszyć drzwi żeby już z nimi nic nie musieć robić. kable jakieś dobre i od razu wszystko po przeciągać do bagażnika... ze jak dokupię po pewnym czasie suba to tylko podłączyć a nie znowu rozbierać tapicerkę.