• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

cervin vega 124 v-flex suspensjon 4 om 800 watts max

Rejestracja
Gru 15, 2011
Postów
168
Reakcji
0
Lokalizacja
szczecin
Dzień dobry
Trafił się ww głośnik
potrzebuje parametry t/s
trzeba zbudować paczkę
trafiłem na pdf vegi ale tam jest wersja 2 cewkowa
ja mam 1 cewke 4om
dopuszczalne jest użycie tych parametrów do obliczenie ?
wstępnie będzie 50l w zamkniętej
 
Mam ten głośnik na półeczce
Parametry t-s znajdziesz bez problemu

Glosnik nie gra w skrzyni zamkniętej
Najlepiej gra w br 55-63L nisko strojony

Fajny dynamiczny glosnik możliwy do napędzenia słabym wzmacniaczem
 
no i komu tu wierzyć ?
naprawdę chciał bym go uruchomić pomóżcie to stary przetwornik ten z czerwonym resorem
dla mnie słaby wzmacniacz to 100 wat na kanał a tu trzeba dać więcej
do tych 400 rms myslałem o rodek R2180A stoi w szczecinie za 350zł
albo ten Velocity VR-1002 za 300zł
 
Dane techniczne nt. tego przetwornika znajdziesz tu:
http://www.musicaearte.com/Progetti...8d4 -104 - 10d4 - 124 - 12d4 - 154 - 15d4.PDF
Miałem ten przetwornik w skrzyni zamkniętej 42l i w wentylu 55l chyba 35hz (dokładnie nie pamiętam) i ta druga opcja lepiej się sprawdza.
Zasilony był Keniem 1023 i PS300T.
Głośnik zbytnio nie lubi zamkniętej skrzyni.
W skrzyni wentylowanej potrafi pokazać dobre zejście nie tracąc przy tym szybkości.

Wersji 124,innej jak z czerwonym zawieszeniem,nie widziałem.
 
Ostatnia edycja:
szkoda
dls a6 jest po za moim zasięgiem finansowym ale te ok 300zł to bym dał za jakiś kontroler do tej vegi
 
Witam, panowie.
Dane techniczne nt. tego przetwornika znajdziesz tu:
http://www.musicaearte.com/Progetti...8d4 -104 - 10d4 - 124 - 12d4 - 154 - 15d4.PDF
Miałem ten przetwornik w skrzyni zamkniętej 42l i w wentylu 55l chyba 35hz (dokładnie nie pamiętam) i ta druga opcja lepiej się sprawdza.
Zasilony był Keniem 1023 i PS300T.
Głośnik zbytnio nie lubi zamkniętej skrzyni.
Jesli parametry tego glosnika odpowiadaja arkuszu danych, to miom zdaniem, on niezle bedzie gral w 23 L closed. Ale oczywiscie wielkiego cisnienia nie da.
W 42 L ma nieco lepsze zejscie, ale brzmi troche przytlumiono, nie ekspresyjnie.

BR daje wiecej opcji.
 
Jesli parametry tego glosnika odpowiadaja arkuszu danych, to miom zdaniem, on niezle bedzie gral w 23 L closed. Ale oczywiscie wielkiego cisnienia nie da.
W 42 L ma nieco lepsze zejscie, ale brzmi troche przytlumiono, nie ekspresyjnie.

12" glosnik w 23l oz??
Raczysz żartować :)

Mam go od 2002r
Nowy kosztował 1450zl
Przećwiczyłem go na każda możliwa strone
 
czyli trzeba zrobić próbną skrzynkę BR 55-60 l 35Hz
czemu producent podaje dwa możliwości zasilania i automatycznie zmienia litraż
 
12" glosnik w 23l oz??
Raczysz żartować :)
Stereotypy nie zawsze sa przydatne.

Mam go od 2002r
Nowy kosztował 1450zl
Przećwiczyłem go na każda możliwa strone
W tym przypadku 23 L daje Qts=0,633 (dobre brzmienie) i prawie rowna audiofilska characterystyke czestotliwosci w samochodzie.

Co do BR, zrobilbym 42L@30Hz, moim zdaniem jes to nezla opcja.
 
Ostatnia edycja:
z całym szacunkiem ale zajmij sie troche praktyka
Nie na temat...

Mam praktyke z konca lat 1970-ch. ;)
Praktyka mowi ze sporadycznie musimy lamac stereotypy. :)
Jeszcze praktyka movi ze nawet wsrod uczestnikow zawodow car audio sa ludzi, ktore sa zdezorietowani o podstawach audio i elektroakustyki. I zabawna rzecz, nie chca uczyc sie teorii.


Wskazówka
Nie na temat...
a nie samo OFF ;)
Nie na temat...
 
Ostatnia edycja:
Powrót
Góra