• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Co zastosować do kolumny żeby bass był "głębszy"?

Reakcji
0
Co zrobić by bass był "głębszy", nie mam żadnych scianek wewnatrz kolumny a wygluszona jest tylko jedna tylnia scianka gąbka grubosci może 2cm, chce żeby było słychać taki bas jaki jest gdy przykładam ucho prawie do podłogi :), ale nie chce sciągać głosników z szaf,... powiedzccie co zastosować żeby bass był naprawde mocny :) ?

Dodam że jestem zielony w tych tematach i nie posiadam zwrotnic a głosnik ten od basów to jakis shit ale nie mam kasy żeby wymieniać na inny: Komachi 350W 8ohms <- tak pisze :/

Chciałbym ale po 1wsze nie mam miejsca w pokoju a po 2gie to jest mieszkanie w bloq
p.s. myslalem nad jakimis zwrotnicami albo sciankami w obudowie .. :/ da to efekt :/ ?

harman: czyli piszesz że musze powstawiac jakieś scianki drewnopodobne :) do kolumny i bass ma być lepszy :) ?

[ Dodano: 2006-06-04, 21:16 ]
Stwierdziłem jednak że chyba po dobijam sąsiadów i kupie suba, i umieszcze go pod biurko jak narazie wypatrzyłem skrzynie na sub i doradzccie mi czy takowa skrzynia jest dobra i jaki glosnik do niej wsadzic (30cm) zeby moj piecyk go obsłuzył - Technics su-v460 - 450W

link do skrzyni: http://allegro.pl/item107639094_skrzynia_subwoofer_30_cm_42l_br_promo_by_bp.html

Qbaant napisał:
harman: czyli piszesz że musze powstawiac jakieś scianki drewnopodobne :) do kolumny i bass ma być lepszy :) ?

[ Dodano: 2006-06-04, 21:16 ]