• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Czy da się coś z tego zrobić?

Reakcji
0
Witam wszystkich.
Ostatnio kolega przed wyjazdem za granice oddał mi trochę sprzętu, niestety nie znam się na audio zbyt dobrze, dlatego proszę forumowiczów o pomoc, czy z części widocznych na fotografii da się złożyć jakiś sprzęt i jakich elementów ewentualnie brakuje.

Liczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam

link do zdjęcia
http://s6.zapodaj.net/6576985.jpg.html

czescid.jpg

Chętnie pomożemy tylko pokaż pierw tą fotkę bo na razie nic nie widać :razz:

Jak na mój gust to tam jest kompletny wzmacniacz. Ew. jakaś obudowa, gniazda, potencjometr i wszystko gra

masz czesci na wzmacniacz
jak znajdzie sie jeszcze filtr dolnoprzepustowy to da sie zrobic z tego suba ;)

Rozumiem, a taki filtr to robi się samemu? A może są na forum kompletne opisy jak z tych części zbudować subwoofer? Spis wszystkich części itp?

Mam do tego jeszcze głośnik ARN 226 03/8
Czy ktoś mógłby podać mi dokładny spis brakujących elementów?

Kondesator jest tylko jeden. A gdzie mógłbym znaleźć informacje krok po kroku jak to wszystko złożyć.
Będę bardzo wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam

vader00x, zeby zlozyc zasilacz potrzeba dwóch takich kondensatorów. Niewiem jaki to dokladnie jest (pojemnosc i na jakie napiecie) ale cena pewnie do 10zl.

vader00x, zlozone to masz. potrzebujesz tylko info jak to podlaczyc.
jak ktos bedzie mial chwile czasu to napewno podesle rysunek

Ale doradzacie koledze, nie ma co. Tasior dobrze zauważył!
Zasilacz jest niesymetryczny! A do końcówki TDA 7294 którą ma trzeba symetryczny! Więc co? Potrzebny drugi kondensator i przebudowa owego zasilacza. Trafo jest - 2x24 więc ok.