• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

czy pomoze kondensator???

Reakcji
0
jestem raczej zielony w car audio wiec przyda sie kazda rada,za ktora z gory dzieki.
powodem mojej prosby o porade jest problem z znany nie od dzis mianowicie przygaszaszajace swiatla przy odkreceniu radia na 60%.mam wzmacniacz 480wat max (nie wiem ile w rms)i suba 200wat rms.czy ewentualnie pomoglby kondensator .dodam ,ze aku jest malutki 36ah,pozdro

Wez voltomierz w reke i zobacz czy sa bardzo duze spadki napiecia i wtedy bedziesz wiedzial, oraz mozesz podjechac do jakiegos zakladu ca i powiedziec zeby ci podlaczyli jakiegos konda i zobaczysz czy jest roznica ;)

mierzyłem juz z aku wycodzi 14,5 do wzmaka przy duzym uderzeniu dochodzi 12,7 13

powiem szczerze ze nie wiem jakie mam kable,ale kupiłem je w media markt wiec pewnie nie sa najlepsze a co do wzmaka to 480wat max , a w rms to 4x55 podobno

a jaka długosc ? masa z aku ? kabel masz pociagniety prosto od akumulatora ?Opisz ta instalacje bo narazie to prawie nic niewiemy tylko o tym ze masz kabel 10mm2

nie wiem jaka długosc bo ja tego nie robilem ,ale masa jest pod dupa pasazera z tytlu tzn do podlogi co do dlugosci to nie wiem jaka jest autko to clio wiec dlugie nie jest :)
]

wiadomo że 20mb mieć nie będzie ;]
z taką mocą wzmaka i takim kablem nie powinno być problemu...
narazie proponuje naładować dobrze aku.

najemnick tak jak mowil takero chidzlo o dlugosc i srednice kabli. Kupil samochod ale wczesniej ktos majstrowal przy nim z instalacja. I niektore kable byly wyzamieniane na jakies badziewie :/ Zawiozl do do zlotej raczki koles poprzerabial tak jak mialo byc i teraz nie narzeka ze ma stroboskopy w nocy ze swiatel :)