• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

grające blachy bagażnika w Espero

Rejestracja
Paź 3, 2006
Postów
36
Reakcji
0
Lokalizacja
Warszawa
Wtam wszystkich! Mam problem z bagażnikiem w Espero. Konkretnie blachy grają razem z Hertz'em i psują całą radość ze słuchania :/ Wiem, że odpowiedź na ten problem to >>> maty wygłuszające. Mam jednak wątpliwości czy to wystarczy, gdyż blachy wpadają w potworne wibracje:/ Może ktoś miał do czynienie właśnie konkretnie z wyciszaniem bagażnika w Espero? Będę wdzięczny za pomoc i sugestie, tak na prawdę nie wiem jak się za to zabrać:/
 
W zasadzie to sobie juz odpowiedziales sam :) ...maty
to musi wystarczyc ...wspawywac wzocnien przeciez nie bedziesz robil :)
 
No wspawywac chyba niczego nie bede:) Ok, z tym, ze jak maty to tylko po wierzchu czy miedzy blachami tez?Pomiedzy bedzie ciezko:/
 
a jakby tak wypelnic pianka do uszczelniania okien ?? sam nad tym myslalem tylko pozniej przy sprzedazy auta mogly by byc problemy ;/
 
blacha nadal moze drzec,mniej ale mysle ze niepomoglo by to calkowicie,ta pianka jest lekka...
 
musisz zmienic autko na cos mniej koreanskiego :) to ze blacha sie gnie to pol biedy mysle ze bardziej to laczenia...
 
Samochod dopiero co kupilem wiec sprzedawac nie bede, to zadne rozwiazanie. Chodzi o to, zeby wyciszyc blachy :) W innych sedanach tez sie tego przeciez nie uniknie:/ Pianka odpada ze wzgledu wlasnie na odsprzedaz. Cyhba bede musial eksperymentowac z matami. A moze by dac jakies podkladki antywibracyjne miedzy klape a karoserie jeszcze? Nie wiem jak sie za to zabrac:/ A tak na marginesie: nie chce kupowac na allegro tych mat bo po co mam placic za wysylke, a sporo waza to sobie licza. Gdzie mozna dostac cos takiego?
 
u mnie naszczescie maty sa w legnicy :P a tak na marginesie to ostatnio w castoramie byla probocja na maty dekarskie te srebne 1mkw za 10 zl!!!! ale nie mialem kasy niestety :(
 
w KAZDYM sklepie/warsztacie CA (app, dynamat) lub w mata dekarska (soundal) w praktikerze/castoramie/obi itp.
 
ErYk211, jedna warstwa dynamatu extreme(drogo) , albo 2 warstwy mat APP(taniej), koniecznie dobrze rozgrzane przed kladzeniem ! i po klopocie!
 
mysle ze maty powinny ci pomoc tak jak koledzy mowia no i ..... daewoo :) troche tez robi swoje mysle ze w niemieckim samochodzie nie bylo by az takich problemow :)
 
u mnie w 18 letnim fordzie sierra sedan nie bylo problemu :) zobaczymy co bedzie w fiescie... boje sie tylko ze ten JL bedzie za duze cisnienie wytwarzal do fiesty ;/
 
DZIEKI ZA POMOC! :)) Podskocze do miasta i poszukam tych mat tam gdzie napisaliscie, no i... bede walczyl z bagaznikiem:) Jeszcze mam tylko pytanie, wyklejac rowniez w srodku pomiedzy blachami?Bo jak zakleje to juz potem sie tam nie dostane:/

[ Dodano: 2006-11-17, 16:01 ]
a tak na marginesie odbiegajac troche od tematu mam jeszcze maly klopot z instalacja pradowa: tzn. przy uderzeniu basowym swiatla przygasaja, spada tez napiecie "na luzie" na niskich obrotach i zaczynaja sie znieksztalcenia. Mysle, ze to aku juz przezyl swoje, poporzedni wlasciciel zmienial go chyba 3 lata temu. Aku to 55Ah bezobslugowy. Ogladalem mase - wyglada raczej OK. Pobor pradu max to jeden wzmak 60A i drugi 20A. Zamierzam kupic nowy aku, ale jak podejrzewacie cos innego to podpowiedzcie. Wydaje mi sie ze nie sa to jeszcze kosmiczne moce zeby altek nie wyrabial poprostu.
 
wez miernik i sprawdz napiecie na aku na wlaczonym i wylaczonym silniku... moze byc ze kabelki za cienkie sa :D
 
60A i 20A to pewnie wzmaki 500W i 150-180W? Na 55Ah to chyba troche zamalo. Zauwaz, ze radio, dmuchawa, swiatla tez pobieraja swoj prad a wiec w szczycie moze to byc ponad 100A poboru! Jesli to stary akumulator to moze juz nie dawac rady. Moze warto by bylo sie zaopatrzyc w kondesator?
 
wymiana akumulatora na mocniejszy nie wiaze sie tez z wymiana alternatora na mocniejszy ?? mi si ewydaje ze tam wkoncu akumulatory sa odpowiednio dobrane pod dany silnik .... moge sie mylic
 
harman, nie mylisz sie. A wymiana altka wiaze sie ze zwiekszonym zuzyciem paliwa itd ;] 55Ah to nie jest wcale tak malo, przy rozwaznym uzywaniu sprzetu nic zlego nie powinno sie dziac. To w koncu nie jest maluch :P
 
Powrót
Góra