• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Hardcore Techno a zachowanie się subwoofera

Reakcji
0
Witam.

Proszę o poradę.

Jestem fanem dość różnej muzyki elektronicznej od idm do hardcore techno.
Prędkości to od 80 do 240 uderzę na minute (powyżej rzadko słucham).

i Pytanie: Czy opłaca się robić subwoofer to takiej muzyki czy lepsze kolumny ?
Aktualnie posiadam jakieś od Radia Zodiak 25W :)
Niestety nie mam do kogo iść i posłuchać sobie takowej muzy na jakimś sprzęcie DIY.

A o to przykłady:

http://www.youtube.com/watch?v=_hN1hIAe_tM

troszkę mocniej :
http://www.youtube.com/watch?v=Q9NFOlgRGB4

No i ostatnio dla relaxu od HArdcore słucham Dubstepu, i tu jestem bardzo Ciekaw waszych spostrzeżeń :
http://www.youtube.com/watch?v=PTGRIaxv7uU

Najprawdopodobniej będę robił subwoofer na głosniku STX gdn-22-140-8-scx i mostku TDA7294(mile widziane opinie użytkowników). Chciałbym żeby efekt końcowy nie zraziły mnie do dalszych konstrukcji :) Więc proszę o wasze opinie.

Dzieki za odpowiedzi.

STX gdn-22-140-8-scx potrzebuje 140W. Mostek TDA7294 ma 70W RMS, czyli żeby to dobrze zagrało, musisz zrobić wzmak na 2xTDA7294.
Na jaki pokój ma być ten sub? Ile masz na to kasy?
Wg mnie w tej cenie nic lepszego nie kupisz, a do twojego stylu muzyki wiekszego się nie opłaca kupować, ponieważ nie będzie on nadrabiał. A i w closed było by dobrze go wsadzić, to bd troszkę szybszy, chodz nie wiem jak ten model w ob. zamkniętej się zachowuje.

gigipawel, to w końcu hard techno słuchasz, czy hardcorów?? :roll: