• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

HDS Perrless z Holandii przestroga!

Rejestracja
Lis 13, 2008
Postów
15
Reakcji
0
Lokalizacja
Michalin
Mam problem z HDS. W jednym resor górny oderwany na ok 1 cm ale sobie z tym poradziłem a w drugim oderwał sie resor dolny prawie na całym obwodzie!!!
Zakupione w Holandii więc nie wiem co otym sądzić. Czy na waszych HDS -ach też jest napis tak jak umnie "Designed in Denmark" to znaczy że nie Dania tylko np made in China?
Jestem szczerze wku.. wiony! Miały to być moje pierwsze upragnione DIY.
 

Załączniki

  • hds3_134.jpg
    hds3_134.jpg
    39.8 KB · Wyświetleń: 0
ACE1000 napisał:
Czy na waszych HDS -ach też jest napis tak jak umnie "Designed in Denmark" to znaczy że nie Dania tylko np made in China?
tak, dokaldnie. wszystkie glosniki tymphany sa produkowane w chinach :!: jedynie czesci do SS pochodza z chin ale montowane sa nadal w dani - takie prawa rynku :???:

to juz kolejny taki przypadek wiec pora sie dowiedziec co z tym zrobi AC
 
Nic tylko współczuć. Rada jest prosta, kupować w polskich sklepach, jak chce się zaoszczędzić to się ponosi ryzyko. Ja juz powoli rezygnuję z zakupów przez internet nawet jak wychdozi sporo taniej bo niektóre rzeczy lepiej brać na miejscu, nie ma problemów z reklamacją. Wpadki się zdażają nawet dobrym firmom ale jeżeli jest to któryś raz z kolei to wniosek jest prosty, peerless to szmelc niegodny uwagi ;). Pewnie przenieśli produkcje do chin żeby było taniej no i teraz pewnie maja 50% odrzutu produkcyjnego lub skośnoocy pakują w pudełka takie kwiatki jak ten :lol:
 
Wszystko teraz z chin, jak nie składane, to (jak napisał Paweł) podzespoły z chin. Jak się ich przez chwilę nie pilnuje - od razu jakość wykojest g...na. Pracuję w firmie z bardzo dużą produkcją sprzętu. Jak zmienili dostawcę na chińskiego, to urządzenia nawet z fabryki nie wyjechały, trzeba było elektronikę wymieniać, bo testów statystycznych nie przechodziły.
Sądzę jednak, że takie problemy z głośnikami to kwestia serii. Trzeba to zgłosić do producenta i żadać wymiany głośników. Problemów z tym być nei powinno, w końcu to nie jest firma KRZAK, na renomie na pewno zależy.
Czy Holandii czy z PL, jak macie dokument potwierdzający zakup - reklamujcie! Wyslijcie do dystrybutora fotki + skan/foto dowodu zakupu i od razu pytajcie jak wygląda u nich proces reklamacji.
 
Ja kupowałem w Akkusie, skleiłem i gra mogłem reklamować i nie było by problemu.. bo rozmawiałem z panem z akkusa, takze lepiej w polsce kupować, dodam jeszcze że kupowałem z pol roku temu. Pozdrawiam
 
Kisiel jest Kisiel i Albecki jest Albecki. Spokój ma swoją cenę. :cool:
 
hol napisał:
Sądzę jednak, że takie problemy z głośnikami to kwestia serii. Trzeba to zgłosić do producenta i żadać wymiany głośników. Problemów z tym być nei powinno, w końcu to nie jest firma KRZAK, na renomie na pewno zależy.
problemu nie będzie z wymianą może, ale policz wysyłkę kilku sztuk z PL i z powrotem to już tak różowo nie jest. moje nowe vify są z akkusa i gwarka w PL :)
 
jezeli gwarancja zostanie uznana koszt przesyłki ma zwrocic sprzedajacy !
 
chyba niestety w błędzie jesteście bo nigdzie nie ma takiego przepisu co do rękojmii. gwarancja jest dobrowolna dla producenta i on sam ustala jej warunki.
 
amdr, masz rację, co nie zmienia faktu, że szanujące się firmy pokrywają również koszta przesyłki "do nich". Dlatego wcześnie wspomniałem - napisać do dystrybutora (AC) albo nawet do samego producenta, niech podadzą warunki gwarancji. Jeśli macie problem z angielskim, mogę coś wyskrobać.
 
jakby to było w holandii to przy door-to-door to tak, ale nie ma co liczyć na to, że firma pokryje koszty wysyłki międzynarodowej. a warunki gwarancji na pewno gdzieś podają do wiadomości.

no i tym się różni zakup z AC od akkusa czy akustyka.
 
nie wiem jak to zamawialiscie ale sprzedawca w koncu bierze odpowiedzialnosc za to co wysyła a wysłał szit, wiec to on ponosi konsekwencje niewazne gdzie to wyslal do was czy na ksiezyc, wysłał wadliwy towar, wysyłasz to z powrotem i masz otrzymac towar bez wad albo zwrot pieniedzy z kosztami odeslania.
 
Tom napisał:
nie wiem jak to zamawialiscie ale sprzedawca w koncu bierze odpowiedzialnosc za to co wysyła a wysłał szit, wiec to on ponosi konsekwencje niewazne gdzie to wyslal do was czy na kseizyc, wysłał wadliwy towar, wysyłasz to z powrotem i masz otrzymac towar bez wad albo zwrot pieniedzy z kosztami odeslania.
sorry :lol:
 
Tu nie chodzi o polskie realia bo pewnie wszędzie jest tak, że dostarczasz sprzęt na swój koszt do sprzedawcy, a sprzedawca ma obowiązek załatwić sprawę z dystrybutorem, producentem itp. Tom'a wyobraźnia poniosła trochę :) a przepisy są mniej oderwane od rzeczywistości.
 
hol,
Sprzedawca może Ci wymienić sprzęt na nowy. Ale to już jest jego dobra wola ale koszt przesyłki będziesz musiał pokryć ty.
Także ja nie spodziewał bym się cudów. Może poproś gościa który załatwia te zamówienia na forum, żeby wysłał ci kopię zamówienia i paragon i postrasz ich, że to np: jest już ostatnie zamówienie z Polski jak nie załatwią tego jak trzeba. Chyba, że będą chcieli po dobroci.
Dlatego ja kupuję w Polsce. Mam gwarancję. Biorę f-vat i wychodzę na tym lepiej niż Wy przy zamówieniu grupowym w AC.
 
Powrót
Góra