• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

jaki głośnik do subwoofera i jaka obudowa lepsza???? HELP

Reakcji
0
witam rozchodzi sie o to ze mam zamiar samemu sobie zbudować subwoofer.Jestem stolarzem wiec z obudową nie powinno być dużych problemów.zastanawiam sie czy mam wybrac obudowę pasmowo-przepustowa (band-pass) czy obudowę Obudowa otwarta (bass-reflex).widziałem na forum kolesi którzy robili sami subwoofery i chwalą sie ich moznym głębokim basem który włąsnie mnie najbardziej interesuje.Z wyglądu sugeruje sie tym ze obudowa pasmowo-przepustowa miała by lepszy bas(bardziej głęboki i niski).Głośnik mam zamiar kupić do 400 zł ale musi być 8 ohm bo to do domu a nie do auta!był bym wdziećżny za podanie jakiegos głośnika który by sie nadawał oraz obudowy która by była lepsza.Słyszałem o firmie JBL i stwierdzam że jest doskonała ale z tego co widziałem to firma posiada jedynie fajne głośniki do AUTO czyli caraudio:( pomóżcie! pozdrawiam

Jeszcze raz poczytaj to co jest na forum bo chyba zrobiles to niedokladnie.
Wowczas moze sam doczytasz sobie ze 4Ohm wyznacza iz cos jest do domu lub nie. :) hehe

posiadam wzmacniacz pioneer 4 x 55 WAT ale planuje wymiane na Technics 4 x 100 WAT.obydwa wzmacniacze są 8 ohm! czy znacie moze jakies adresy stron gdzie mozna kupic głośniki?? chodzi mi o hurtownie najlepiej niedaleko gdańska.i mam jeszcze jeden problem,mianowicie subwoofery np.do komputera creative 5.1 mają nie zwyczajną budowę ponieważ zauważyłem po rozebraniu że posiadają płytę która przystaje do jedenj z scianek.sugeruje sie tym ze taka budowa wiele daje! co o tym myslicie?? czy dodac jakies bajery czy prostota??