• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

[ Kolumny 3-drożne] 2xARN226+ARP+GDWK9/80 by EZO

• Autor wątku Autor wątku EZO
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
heheheh spoko spoko :-) pozdrowionka

[ Dodano: 2006-09-29, 02:14 ]
Ezo powiedz mi wymiary BR bo z tego co mi wyszło to chyba ciulnie popisałem

2 bass reflexy po :
•4,70cm długie 14,13cm nie wiem czy mi WinISD dobzre wylczył jestem początkujący <lol>
a co to jest cross area 34,7 cm˛ i 1216,15Hz

albo

•6,80 cm długie 29,58cm

a co to jest cross area 72,6cm˛ i 580,94HZ coś mi takiego wyszło

pewnie coś zwaliłem wiem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pomózcie mi Pliska <eh> :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

greg00 napisał:
ale ty kombinujesz.... a w czym ci ta puszka przeszkadza??
greg00 nie gadaj głupot jak ne wiesz o co chodzi!, arp to diabelski wynalazek, ARX gra o wiele ladniej, delikatniej.... aj

UWAGI MODERATORA
Nie bluzgać mi tu tak ostro.Troszke ogłady.Zmieniłem brzydkie słowo

a czy ja cos zle napisalem?? ;/
poprostu wedlug mnie dj forever troche przesadza z tymi pytaniami...
nie zrobil jeszcze zadnych kolumn a juz chce w glosnikach cos kombinowac, a z tego co widze jest jeszcze zielony jesli chodzi o budowe kolumn, nie mowa o budowie i ingerencje w glosniki

no spoko spoko ale jak ma robic niech zrobi juz lepiej. po co powielac kiepskie rozwiazania?!

ej no - nie znacie Jofi-ego z elektrody ? :)

Jofi:
EZO napisał: