• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Kolumny podłogowe-pomoc w budowie.

Reakcji
0
Witam wszystkich użytkowników forum!
Jako, że jestem nowym użytkownikiem forum i od niedawna interesuję się diy, jestem trochę zielony w niektórych sprawach.
Chcę zbudować jak w tytule- kolumny podłogowe, żeby niebyły drogie, a i potrafiły swoje. Zastanawiałem się nad typem obudowy i stwierdziłem, że obudowa BR będzie dobrym rozwiązaniem dla mnie. Znalazłem na allego głośniki KLIK i wypadało by dać jeszcze jakieś wysokotonowe, ale nie wiem jakie.
Liczę na waszą pomoc w doborze wielkości obudowy.
Mam "wzmacniacz" Diora Amator 2b, ale w przyszłości chcę zmienić na RADMOR 5412. Słucham wszelkiej muzyki z wyszczególnieniem d'n'b, dance i h-h (nie polskiego) oprócz disko-polo :mrgreen: .
Proszę o wszelką pomoc!
_Robal

Weź sprzedaj amatora i zrób prostą i tanią końcówke na LM3886 - to po 1.
Po 2 - te stxy to nie jest najtrafniejszy wybór - delikatnie mówiąc.
Po 3 - napisz ile masz na to kasy - na wszystko.
A po 4 - przejrzyj sobie konstrukcje w odpowiednim dziale na tym forum :)

Dzięki za odpowiedzi!
Pokój mam 4x5m. Kaski naprawdę nie wiele, materiały na obudowę mam. Nie jestem audiofilem :mrgreen: więc nie oczekuje jakiegoś super czystego dźwięku. Amaora nie chce sprzedawać, bo i tak gówno za niego dostane, a mam go już dobrych parę lat.

@takero
Raczej nic nie wyjdzie z tej końcówki, lutować umiem, ale po prostu nie umiem/nie czuję się na siłach zrobić takową. Rzeczywiście te stxy zamienię na połączone równolegle 2xGDN 13/40/2 na jedną kolumnę. Oczywiście czytałem o konstruowaniu, ale chciałem się poradzić Was :)