• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

lustrzanka cyfrowa do 1200zł

Reakcji
0
pomóżcie w wybraniu czegoś dla amatora fotografi który wcześniej miał do czynienia tylko z kompaktami :) chciał bym, żeby aparacik posłużył kilka lat, fotki głównie w plenerze ale portrecik też by wypadało czasami zrobić :) jak ma się sprawa z obiektywami?

upatrzyłem sobie tego:
http://www.allegro.pl/item653189423_nowy_nikon_d40_2gb_nikkor_18_50_raty_pl_menu.html

ale jako, że jestem na razie prawie zielony w tym temacie proszę o pomoc bardziej doświadczonych amatorów fotografii
a wiem, że są tu tacy ;) z góry dzięki za każdą sugestię!!

nie, nie bierz tylko d40, wez jakiegoś canona już. Do d40 w pszyszłości nie załorzysz dobrych szkieł bo nie ma silniczka do AF.

z200 nie ma live view, ale po co Ci to w lustrzance? nigdy na ręcznym trybie nie wyostrzysz na lv tak jak na wizierze, dopiero a300 ma lv ale nie ma sensu dopłacać 250 zł za lv i ninimalnie szybszy tryb seryjny bo tak naprawde to jest to samo co a200.

sony alfa 200
co sądzicie, wiem ze ma plastikowe uchwyty trzymajace obiektyw ale chyba nei bedziemy 2x dziennie go zdejmowac wiec chyba sie szybko nie zuzyją ?

jeszcze zależy czy nowy czy stary, sam niedawno kupiłem a200 ale jeszcze nie miałem czasu porobić fotek :P (odpowiadam na możliwe pytania dlaczego ten a nie inny, miałem budżet do 1500 i chciałem nówke bo do używek mam pecha, a w tej cenie już lepiej kupić takie lustro niż kompakt nawet ze względu na wielkość matrycy)

poza tym co sony to praktycznie to samo co konika minolta więc można w miare tanio kupić używanie szkła KM :)

Popieram cudny90 :!: