• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

    Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Nagłośnienie Passat B4

  • Autor wątku Autor wątku GTK
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
GTK napisał:
perfectblossom napisał:
Polecam wytlumienie takze tapicerki na drzwiach.

ale rozumiem nie od strony kabiny :P, maty Dynamat są bardzo drogie w stosunku do APP je sobie odpuszczę
Ale i jakość jest kilkanaście razy lepsza w stosunku do APP. Lepiej tłumią, łatwiej się je układa a przy tym są lżejsze.
GMS 05 to ponoć jakościowo jak dynamat extreme, a cenowo tańsze(7zł róznicy za matę o powierzchni 25x50cm, po przeliczeniu, bo takich mat GMS i Dynamat nie ma).
Dobrą alternatową jest STP Vibroplast M1 i warto dopłacić do nich.
 
Wszystko będzie zależało od tego jak auto "przetrwa zimę" jak kornik poczyni spustoszenie to nie będę ładował żadnych mat, nie wiem teraz jak wygląda sprawa korozji inwestowanie w maty przy odsprzedaży mi się nie zwróci bo wątpię żeby ktoś tym sugerował się przy zakupie.

cursor napisał:
Ale i jakość jest kilkanaście razy lepsza w stosunku do APP. Lepiej tłumią, łatwiej się je układa a przy tym są lżejsze.

Tylko pewnie za cenę tłumienia pary drzwi miałbym wytłumiony cały samochód APP i chyba korzyść byłaby większa (nie wiem nigdy nie siedziałem w aucie przed i po wytłumieniu o różnicach między matami nie wspominając, najlepiej byłoby zbadać to sonometrem) Ale myślę, że skoro znasz oba warianty to świadomie polecasz mi ten lepszy, 1,9TD to jest dramat i mam obawy czy na to jest się w stanie coś poradzić i czy takie zabiegi nie będą "przerostem formy nad treścią"
 
przy zalozeniu, ze bedziesz tlumic tylko drzwi to mozesz sie zastanowic nad STP, mam u siebie, lacznie z dynamat zreszta i jest ok, ale co tu duzo gadac, w nastepne auto to mozesz smialo ladowac dynamat. tutaj jedynie polepszysz jakosc grania, silnika nie zagluszysz.

[ Dodano: 2009-11-25, 22:25 ]
mam proste durne porownanie dla kazdego, kto wsiada do mnie, mianowicie lewe drzwi maja boczek wyklejony 1 warstwa dynamat extreme, prawe maja miekka APP. Wsiadasz, pukasz palcem, wiesz o co kaman...
 
GTK napisał:
Wszystko będzie zależało od tego jak auto "przetrwa zimę" jak kornik poczyni spustoszenie to nie będę ładował żadnych mat, nie wiem teraz jak wygląda sprawa korozji inwestowanie w maty przy odsprzedaży mi się nie zwróci bo wątpię żeby ktoś tym sugerował się przy zakupie.
wychodząc z takiego założenia to w ogóle nic w samochodzie robić nie warto, łącznie z laniem paliwa.
Pytanie tylko czy chcesz samochodem jeździć czy go sprzedać.
 
takero napisał:
Pytanie tylko czy chcesz samochodem jeździć czy go sprzedać.

właśnie o to się rozchodzi, że najchętniej bym go sprzedał bo korozja postępuje coraz bardziej a z drugiej strony wiem, że silnik pociągnie jeszcze drugie tyle na wakacje zrobiłem rozrząd i chciałbym nim jeszcze pojeździć choć przyznam, ten samochód to wół roboczy, jak bym się bawił w nim z matami to wersje gorszą "budżetową APP" mimo, że Dynamat to parę klas wyżej ale na ten moment nie podołam finansowo, jak się dorobię lepszej furki to wtedy pójdzie Dynamat albo STP..
 
Powrót
Góra