• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Pomocy !! Jestem początkujący i chce zrobić Subwoofer !!

Reakcji
0
Jestem początkującym fanatykiem audio.Chcę złożyć jakiś subwoofer...co prawda nie wiem jak sie do tego zabrać , kombinowałem juz ze składaniem obudów ale nie wygląda to tak jak powinno. Jak widziałem konstrukcje innych to mi stwierdziłem że nie będę gorszy... .Moja pierwsza obudowa była straszna.Miałem w niej Alpharda SW807 i piezo Atex sound modelu nie pamiętam.Proszę o jakieś wskazówki.

Standardowe pytania :P (wyrecze madrzejszych ;-))

1. Jakie pomieszczenie do naglosnienia?
2. Ile kasy chcesz przeznaczyc na to?
3. Czym napedzic?
4. Preferencje muzyczne vel oczekiwania co do subwoofera... ;-)

Chyba o niczym nie zapomnialem.

P.S.
przejzyj dokladnie forum...

Mam bardzo mały pokuj dokładnie 8m^2 .Mam jak narazie 150 zł. ,wzmacnaicz jaki posiadam to UNITRA AT9100 chcialbym zeby glosnik zchodził do 35 Hz i od 80db do 95db 200 - 300 watt ... tyle wystarczy :P

Kolac a po ci ci aż tyle watt jak niemasz czym tego napedzic przypominasz mi moich debilnych kolegów którzy jak przyjdą i zobacza mioje kolumny a ja do nich i jak a oni ile to ma watt a ja że tylko 200 a oni że do dupy bo oni maja kolumny na których jest napisane 1500Watt i że do bani wszystko. Lecz jak im zapuszczam moje 200w to mało z pokoju nieuciekna.

Ale sie rozgadałem sam głosnik Ci nic nie da a jak pod ten wzmak podłaczysz suba to głośnik bedzie falowąl a nie grał.

A czy z Alpharda SW 807 jestem wstanie cos zrobic ??

P.s Wiesz chciałbym tyle Watt bo mam troche nie miłych sąsiadów :P 200 -300 moze troche przesadzam ...