• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

SB Acoustics

Reakcji
0
Witam!
Jestem nowicjuszem i jeszcze nie bardzo wiem jak się poruszać, ale sądzę że nabiorę szybko wprawy!
A teraz na temat. Lubię strasznie majsterkować i postanowiłem zbudować sobie kolumny na głośnikach
Sb Acoustics:
TW29-RNB i MW19P-8
I kolumny już powstały, ale problem to zwrotnica!
Jeżeli już ktoś się bawił z tymi głośnikami, to proszę o pomoc!

Jesteś mistrz [emoji16] to najważniejsze.
Masz w sumie co najmniej 4 wyjścia.
1. Nauczyć się pomiarów i zrobić sam ale jeszcze dojdzie koszt sprzętu
2. Vituixcad i zaprojektować na podstawie kart katalogowych samemu
3. Zlecić komuś około 1000zł
4. Lub kupić od Troelsa projekt pod warunkiem że skrzynka będzie jak u niego.
http://www.troelsgravesen.dk/MW19P-8.htm

Raczej nie prędko będzie darmowy projekt na forum tutaj. Mało osób ma 19 a tym batdziej zwrotnice.

Ostatnia edycja:

Raczej nie prędko będzie darmowy projekt na forum tutaj. Mało osób ma 19 a tym batdziej zwrotnice.

Witam i dziękuję za poradę! Ten link już widziałem moj projekt tez ma 24 litry!
Vituixcad to pewnie program do obliczen! Muszę się zapoznać z tym programem!
A w razie co, to do kogo mógłbym się zwrócić o wykonanie zwrotnicy?

- - - - - aktualizacja - - - - -

Jeszcze jedno, jak dodać zdjęcie!?

Witam i dziękuję za poradę! Ten link już widziałem moj projekt tez ma 24 litry!
Vituixcad to pewnie program do obliczen! Muszę się zapoznać z tym programem!
A w razie co, to do kogo mógłbym się zwrócić o wykonanie zwrotnicy?

Nie chodzi mi o litraż a panel frontowy, to cofnięcie TW szerokość i wysokość oraz rozmieszczenie głośników. Jak masz innaczej to się ta zwrotnica na nic nie zda.