• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

subwoofer na Tonsil GDN 25/40/8

• Autor wątku Autor wątku Tycu
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Reakcji
0
Witam

Mam głośnik Tonsil GDN 25/40/8 i zastanawiałem się co z nim zrobić. Wpadlem na pomysł żeby zrobić subwoofer do pokoju 25 m3. Będzie głównie używany do filmów, i muzyki z DVDAudio. Jestem początkującym "budowniczym" kolumn i subwooferów i potrzebuję pomocy! Jeśli ktoś z Was próbowal kiedyś robić subwoofer z takim głośnikiem to proszę o rady.

Z wlasnego doświadczenia wiem, że skrzynia poniżej 40 litrów raczej mi się nie opłaci. Nie wiem, czy zrobiś z br czy bez, w sumie ten głośnik ma nienajgorszą charakterystykę, więc zastanawialem się nad skrzynią zamkniętą (bo i mniej roboty;-)) Niemniej jestem otwarty na propozycje. POMOŻECIE????

Wszystko oka. Ale moim zdaniem pomysliles miejscowy na taki post :) Lepiej przenies do Akustyki :)

przeniosłem...
sub do kina to nie najlepsze zastosowanie dla tego głośnika mowiąc bardzo delikatnie ;]
i to jeszcze do 25mkw ...

Nie rozumiem czemu przenieśliście ten temat tutaj ale ok ;-)

Wiem, że sub do tak malego pokoju nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale zalega mi ten głośnik, a sprzedawać szkoda. Poza tym może za niedługo będę miał większy pokoik i wtedy będzie jak znalazł ;-)

Chyba że ktoś ma jakąś ciekawą propozycję cenową ;-)

Nie rozumiem czemu przenieśliście ten temat tutaj ale ok ;-)
w dziale konstrukcje umieszcza się konstrukcje - logiczne ?

aha, jak już piszesz o pomieszczeniu to podaj mkw, a nie sześcienne...
to może mylić ...

Chyba że ktoś ma jakąś ciekawą propozycję cenową ;-)
napisz jaką kwotą dysponujesz na głośnik, wzmacniacz itp, do czego