• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Subwoofer

Reakcji
0
Witam :D
Na początku prosiłbym o nie hejtowanie mnie za (dla was może banalne) pytania, gdyż jestem zielony w tym temacie i z informacji na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania... Byłbym bardzo wdzieczny gdyby ktoś prostym językiem krótko wytłumaczył mi co i jak, czy mam racje, czy dobrze myśle, i co wyjdzie z tego co zamierzam zrobić. Planuje zrobić subwoofer który miałby byc podłączony do wieży na której jest napisane 40W , są do niej podłączone 2 głośniki 25W, jest to jakiś tani model LG... Posiadam stara kolumne z której planuje wziac głosnik do stworzenia subwoofera (powiedzcie mi czy sie nada). Na kolumnie jest napisane "UNITRA TONSIL, Moc znamionowa 50W, moc muzyczna 70W, 8 Ohm. Planuje zrobic drewniany sześcian o krawędzi np 40 cm (jeśli inna to napiszcie), z tunelem bass reflex gdzies z boku... Jak już pisałem jestem kompletnie zielony w temacie elektroniki i nie rozumiem tego słownictwa na forum, co powinienem kupic, zrobic, zmienić, żeby ten subwoofer mógł być podłączony do wpomnianej wieży i poprawnie działać?? Prosze o odpowiedz jak najprostszym językiem, nie znam sie na wzmaciaczach itp, piszcie najprościej jak sie da, z góry dzięki ! :D

Ostatnia edycja:
Witaj na forum.

Moja rada na dzis - kup gotowy subwoofer aktywny z wejsciami wysokopoziomowymi i ciesz sie basem.
Po tym mozesz zaczac spokojnie czytac na temat audio na naszym forum. Znajdziesz tutaj wszystko co potrzebne do wlasnej budowy kolumn glosnikowych. Jednak na nauke trzeba czasu i jakis podstaw teoretycznych, ktorych Ty nie masz zadnych.