• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

Tanie nagłośnienie małego auta (Citroen Saxo)

marian

Moderator
Członek ekipy
Reakcji
273
Siema, to pierwszy mój post w dziale car audio ale chyba nie ostatni :flapper:

Chcę kupić radio samochodowe.
Priorytety to:
-wejście USB na pendrajwa
-fajnie było by gdyby odtwarzał flaki
-nie wkurzające (oczojebne) podświetlanie
-pokrętło głosności (nie na guziki)
-jak największa moc i fajny dźwięk (wiadomo) ;)

No i to wszystko za jak najniższą cenę.
Nie znam się na car audio więc nie wiem za ile takie radia chodzą (oczywiście te polecane przez Was a nie pierwsze lepsze które znajdę w necie).

Pomożecie? :)

są jeszcze kenwoody w dobrej cenie, kmm-101 czy kmm-121. polecane też przez lokalnego specjalistę car audio :)

w tej cenie to bier co Ci się bardziej podoba.
Za ok 300 zł można wyrwać np. 9853R - z czasówkami, filterkami, parametrykiem.
Zagra z 4 klasy wyżej, ale nie ma *******etków.

a co do mocy, bo nie doczytałem wcześniej... z testów znajomego wynika tyle, że w tanich radiach o mocy to można pomarzyć - jak zamiast 4x50w z obudowy da realnie 50w łącznie, to już jest dobrze :)

Nie na temat...
Dla 12V w mostku i sinusa nawet nie dobije pełnych 20W/4Ohm, niestety 50W wymagałoby podniesienia napięcia wewnętrzną przetwornicą.

Radyjko (Pioneer MVH-180UBG) kupione, podłączone, gra fajnie.

Teraz muszę poszukać jakichś nowych głośników, bo te co są teraz (Cobra :D ) są po prostu kiepskie.
Myślałem nad 14SCX, tyle że magnes ma zbyt dużą średnicę (w drzwiach, w miejscu otworu na głośnik, ciut głębiej, jest jakiś plastikowy element który uniemożliwi osadzenie głośnika z tak dużym magnesem).