• Witamy w największym polskim serwisie internetowym poświęconym w całości zagadnieniom samodzielnej budowy nagłośnienia.
    Dzięki DIYaudio.pl poznasz zagadnienia samodzielnej budowy nagłośnienia od podszewki oraz będziesz mógł dyskutować o DIY audio do woli.

Artykuły z dawnego portalu zostały przeniesione do sekcji forum na samym dole.

YAMAHA NS-50 kolumny ze smietnika jak je wskrzesić.

Reakcji
0
Witam niedawno znalazłem na śmietniku przed moim blokiem kolumny YAMAHA NS-50 http://allegro.pl/item572514142_yamaha_kolumny_podlogowe_ns_50_gwarancja_3_lata.html jedna była w stanie dostatecznym drobne wgniecenia natomiast druga miała otwór z boku jakby ktoś w nią kopnął.Kolumny były ogołocone z wszelkich głośników kabli i gniazd .Wziąłem je na warsztat ponieważ jestem stolarzem po kilku godzinach uporałem się z wszelkimi uszkodzeniami i ładnie pokryłem je fornirem.Teraz jedynym problemem jest wskrzeszenie ich do grania proszę was o pomoc co mam kupić (jakie części ,głośniki ,kable) i jak to mam podłączyć aby można było je podłączyć do starego amplitunera.nie zależny mi na jakimś super brzmieniu za kilka tysiaków lecz coś dla zwykłego człowieka który nie siedzi w akustyce .Mam do wydania jakieś 150zł nie stać mnie na więcej .Proszę o pomoc wiem ze pewnie doradzicie mi szukać w Google ale niestety nie mam na to czasu i nie siedzę w tym dlatego pytam ekspertów czyli was w tej dziedzinie.

Ja znalazłem takie głośniki:
http://allegro.pl/item573128295_glosnik_zamiennik_165mm_gdn_16_50_40_30_altus.html
ich wymiary i wygląd pasują do oryginału i są w tanie

oraz wysokotonowe:
http://allegro.pl/item573199219_glosnik_wysokotonowy_magnesowy_200w_dibeisi_ktw27.html

oraz gniazdko http://allegro.pl/item565105914_terminal_glosnikowy_gniazdo_glosnikowe_t15_hurt.html

co o tym myślicie ????????????????????

kolega mi jeszcze coś mówił o jakiś zwrotnicach ale dla mnie to już czarna magia nie wiem jakie i jak je potem podłączyć?? Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny.