Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Xenony H4 a H7

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Xenony H4 a H7

    chce kupić żarówki do merca 124. oryginalnie są H4 ale czy h7 też będą pasowały?

    #2
    krzyhoo9, stary... co za furka?
    jestem na kupnie juz 2giego

    co do ksenonow to poczytaj na forach MB np. mercmania.info
    ale z tego co sie orientuje maja byc takie same czyli H4 - jedynie mozesz dobrac cieplo (barwe) swiatla.
    pamietaj tez ze musisz miec system oczyszczania reflektorow (co prawda podobno da sie to obejsc... ale gwiazda z wycieraczkami wyglada swietnie;p)

    biksenony?

    Skomentuj


      #3
      autko nie moje tylko szwagra:



      te xenony to jakiś shit za 50zł ale chce zobaczyć jak będzie wtedy wyglądać. właśnie wydaje mi się, że H7 nie będą pasowały :neutral:

      Skomentuj


        #4
        H7 w miejsce h4 niebędą pasowały bo to inny typ mocowania stąd różne oznaczenia :wink: Te ksenony to palniki czy zwykle żarówki halogenowe typu "zenon super 100000% światła"???bo po cenie sądząc po 50zł to niemoże być inaczej...
        Ogolnie jeśli prawdziwy ksenon pod h4 to tylko bi-xenon z mocowaniami pod h4 lub kompleksowa przeróbka lampy na gładkie szkło+ soczewki typu bi a palniki normalne(w bi-xsenonie h4 przesłona krótkie/długie jest na palniku, w rozwiązaniu soczewkowym przesłona jest w soczewce a palnik chyba właśnie h7) Jeśli to mają być normalne żarówki z niebieską poświatą to odpuść bo świecić będzie gorzej, wyglądać kiepsko a i dowodzik prędzej czy puźniej poleci bo barwa światła jest określona przepisami a niebiescy na to zwracają uwage...najlepiej kup normalne 60w(określone w przepisach) +60% światła od renomowanego producenta, będziesz zadowolony bo są trwałe, świecą na biało a nie żółto i lepiej/dalej/jaśniej świecą niż 100w przydłuższym użytkowaniu(100w często te "tuningowe" załatwiaja odbłyśnik klosza temperaturą i już "po ptokach")

        Jeśli chciałbyś normalny ksenon pod reflektory h4 to na allegro są zestawy bi-ksenonowe h4(normalny pod h4 nic niewart bo wtedy krótkie są na ksenonie a długich wcale niema ze względu na brak przesłony) za ok 350zł ale układu samopoziomowania niebędzie (ma eliminować oślepianie innych na wybojach) no i spryski lamp....jak wyczają na kontroli (zakłądając że osoba będzie w temacie )to też dowodzik poleci...

        Skomentuj


          #5
          Ja polece philips power 2 night 150
          Mialem je u siebie i swiecily calkiem calkiem :)

          [ Dodano: 2008-08-12, 11:09 ]
          A co do xenonow to tak jak wyzej Marcin napisal...

          Zamieszczone przez VwMarcin
          ak wyczają na kontroli (zakłądając że osoba będzie w temacie )to też dowodzik poleci...
          Rok temu jak na przegladzie bylem to koles przedemna mial taka akcje :)

          Skomentuj


            #6
            moj kumpel w firmie tuningiowej zaklada kompletna instalacje pod ksenony (z przetwornica itp) i sam ma takie cos w budyniu.
            swieci 100% lepiej niz moje zwykle, wyglada swietnie, jesli wszystko jest zgodnie z przepisami nikt nie ma prawa zabrac dowowdu!

            Skomentuj


              #7
              Zamieszczone przez mIKI
              moj kumpel w firmie tuningiowej zaklada kompletna instalacje pod ksenony (z przetwornica itp) i sam ma takie cos w budyniu.
              swieci 100% lepiej niz moje zwykle, wyglada swietnie, jesli wszystko jest zgodnie z przepisami nikt nie ma prawa zabrac dowowdu!
              Jeśli auto fabrycznie niebyło wyposażane w lampy wyładowcze to wszelka ingerencja w oświetlenie stanowi podstawe do zabrania dowodu (w świetle przepisów). Zgodnie z przepisami to można zamontować kompletny fabryczny reflektor przystosowany do pracy z palnikami np od takiego samego modelu auta jeśli istniał z taką instalacją. Wszelkie "tuningi" to ingerencja a w kwesti oświetlenia to niebiescy jak i również diagności są wyczuleni bo to widać. Kwestia tyczy się dopuszczenia do ruchu auta w takiej a nie innej formie. Wszelkie homologacje też se można... bo homologacja jest na np. lampe a nie na lampe/żarówke/palnik w tym konkretnym pojeździe a to stanowi podstawe o dopuszczeniu do ruchu wedle przepisów. Jasne że osoba kontrolująca nieznająca konkretnie przepisów nic niezrobi ale ktoś kto tym się zajmuje (stan pojazdów) nawet niebędzie chciała gadać. Można montować spryski, układy samopoziomujące ale jak się trafi na mądrego to itak lipa. Ile to przez lata się narozkminialiśmy przepisów w doszukiwaniu różnych interpretacji...po "ciemnej stronie mocy" w kwesti wszelakich przeróbek jestem prawie 10lat i od strony urzedowej pewne rzeczy są niedoprzeforsowania...niestety wszystko jest określone w szczegółowych przepisach nawet barwa światła-biały lub żólty selektywny...przerabiać można ale lepiej wiedzieć z czym to sie wiąże w razie czego i lepiej mieć przygotowanykonkretny bajer niż słowa że sprzedawca mówił że wszytko jest "ok" :wink: a kitu można wciskać dużo tylko z głową :wink:zresztą można się bujnąć do diagnosty i wypytać, z rególy udzielają konkretnych odpowiedzi co można a co nie w takich kwestiach spornych. Ogolnie chodzi mioto że jak się już doczepią to się niewykręci z tego chyba że poprosi o możliwość "naprawy" rzeczy niezgodnej "na miejscu" wtedy powinno się obyć bez konsekwencji bo jest taka możliwość ale trzeba wozić ze sobą standardową instalacje :lol:

              Skomentuj


                #8
                http://www.xenony.pl/co-mowia-przepisy.html
                ale wiadomo - kazdy pisze co i jak chce w takich artach..

                moim zdaniem mimo wszystko warto

                Skomentuj


                  #9
                  Jesteśmu w eu a to zmienia postać rzeczy bo podlegamy także pod europejskie przepisy. Pierwszy lepszy artykół z neta http://motoryzacja.interia.pl/hity_d...ksenony,992810

                  Wszelkie ingerencje mające związek z bezpieczeństwem są w szczególności egzekwowane a te które widać to wiadomo...tak czy siak dowód może polecieć a tą kwestie potęguje fakt że coraz więcej na drogach aut z xenonami które oślepiają i te druciarskie tuningi pracują na miano sporego problemu i nikt niebedzie patrzeł czy niefabryczny ksenon świeci dobrze czy nie tylko że jest niefabryczny. Kiedyś z 7-8 lat temu był taki problem z przyciemnianiem szyb przednich bocznych, pół polski miałoi powstał problem więc leciały dowody masowo, problem się rozładował i teraz już się nieczpiają bo niema tego dużo, tzn niepędzą na bombie za każdym autem jakie zobaczą z takimi szybami jak kiedyś...

                  [ Dodano: 2008-08-12, 13:49 ]
                  A czy warto to napewno tylko trzeba się liczyć że będzie to podstawa do przyczepienia się diagnosty czy kontrolującego i zrobić to tak żeby wyglądało na fabryczne 100% i wciskać kit że to wersja "taka siaka owata speszal edyszyn madafaka" i tak było itd a jak będzie cwaniak to nic niezdziałamy. Jak zawsze trzeba iść na kompromis w jedną lub drugą strone :wink:

                  [ Dodano: 2008-08-12, 13:56 ]
                  Jest jeszcze inny sposób:
                  Robi się przeróbke na 100% technicznie/jkościowo dobrze i załatwia sobie homologacje na całość tzn pojazd z tą przeróbka i nikt niepodskoczy tylko jest jeden minus. Koszta i sama problematyczność tego są b.duże i chyba łatwiej i taniej kupić auto nowsze :lol:

                  Skomentuj


                    #10
                    nowsze - i tak i nie.
                    taki zadbany w124 z konca produjcji (95-96rok) to auto na lata... co nowszego bedzie tak dobrym autem? ja osobiscie nie znam
                    a coupe... piekne w dodatku) tylko cena 20-30k pln.... za dobre auto

                    Skomentuj


                      #11
                      I prawidłowo, powinni tepić wszelkie przeróbki świateł bo to jest bardzo niebezpieczne. Chyba każdy został nie raz oślepiony przez jakiegoś debila. Fabryczne światla nowych aut są bardzo mocne, wiec nieumiejętna przeróbka to jest po prostu katastrofa. Albo wali kolorem, albo włączy tego tyle ze masakra, jakby zwykle światła mijania nie starczały to trzeba też halogeny właczyć, często widać samodzielnie montowanych i zupełnie bez sensu ustawionych.
                      Osobna kwestia to przyciemnianie migaczy/tylnych śiwateł które po tym zabiegu nawet pod wieczór są ledwo widoczne a w dzień jak przyświeci słońce to supelnie nie widać ze coś tam świeci.

                      Skomentuj


                        #12
                        no oczywiscie ze Yoshi_80, masz racje. nikt tu nie mowi o prowizorce i bublu.
                        po montarzu nalezy wyregolowac i ustawic swiatla na stacji kontroli. (jak kazde swiatla)

                        masz tez racje ze czesto widac na drodze... a raczej nic nie widac jak oslepi nas taki koles co sobie sam pod blokiem zamontowal chinski wynalazek...

                        jednak prawidlowo ustawione i dobrane ksenony sa swietne, naprawde duzo lepiej swieca.

                        Skomentuj


                          #13
                          Najgorzej jest z oślepianiem w deszczową pogode wieczorem/w nocy, niedość że własne światła niedają tego efektu co normalnie to jeszcze można być oślepionym przez nadjeżdżającego z przeciwka z źle ustawionymi światłami lub ksenonami bez samopoziomowania ustawionymi prosto w oczy. Ja w takich sytuacjach odwdzięczam się długimi a mam mocne bo instalke robiłem na przekaźnikach i porządnym okablowaniu czyli jak być powinno :)

                          Skomentuj


                            #14
                            ja mam wsadzone h4 z allegro http://www.allegro.pl/item411473071_..._h1_h4_h7.html byłem na przeglądzie nikt sie nie doczepił, święcą raz lepiej, tylko ja mam białe nie żadne niebieskie.
                            Na drodze też jeszcze nikt mi nie mrugał że go oślepiam, kontrole policji też już przerabiałem.

                            Skomentuj

                            Czaruję...
                            X