Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jazzowe spokojne kawałki, co możecie polecić?:)

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Jazzowe spokojne kawałki, co możecie polecić?:)

Panowie czy możecie mi polecić jakieś spokojne kawałki jazzowe, coś do wieczornego relaksu przy lampce wina... Coś pokroju np Nata Kinga Cola - L-O-V-E? W temacie jazzu jestem początkujący a ostatnio wpadło mi w ucho kilka spokojnych kawałków i mam ochotę na więcej :mrgreen:

jakoś jazz nie kojarzy mi sie ze spokojem.Polecam Ci gitarzystę LEE RITENAUR i najlepiej zacznij od płyty "RIT'S HOUSE" lub składaka "WORLD OF BRAZIL";pani SARAH VAUGHAN doskonale nadaje sie do takiego słuchania.Ja ostatnio katuję składaka Barry White'a -bardzo przyjemnie się słucha .

Skomentuj

Zamieszczone przez zbyszek
      jakoś jazz nie kojarzy mi sie ze spokojem
      ja tego też nie powiedziałem, chodzi mi o spokojniejsze kawałki, wolniejsze itp... Coś w stylu Nata Kinga Cola o którym już pisałem lub Diana Krall-temptation. Mimo wszystko zbyszek, dzięki za podpowiedź, poszukam i posłucham :mrgreen:

Skomentuj

Ostatnio słuchałem płytki "peter white - glow" nie jest to może jazz jakiego szukasz ale kawałki są spokojne nastrojowe myślę, że powinny Ci się spodobać jak lubisz gitarę akustyczną to będziesz zadowolony polecam

Skomentuj

csbiczek, looknij plyty Teresy Teng

Skomentuj

Ma to być jazz instrumentalny, czy z jakimś wokalem?
            Klasyczne ballady, i standardy, czy klimaty w stylu M. Jopek?
            Jako tło muzyczne do lampki wina polecam szczególnie wszystkie płyty New York trio http://avaxsearch.com/avaxhome_searc...&commit=Search świetnie nagrane przez Venus Records lub Eddie Higgins trio, quartet lub quintet: http://avaxsearch.com/avaxhome_search?q="Eddie+Higgins"&a=&c=2&l=&sort_b y=&commit=Search , również świetnie zrealizowane przez Venus Records - audiofilskie. :!:

Skomentuj

Zamieszczone przez KAPRINT