Panowie czy możecie mi polecić jakieś spokojne kawałki jazzowe, coś do wieczornego relaksu przy lampce wina... Coś pokroju np Nata Kinga Cola - L-O-V-E? W temacie jazzu jestem początkujący a ostatnio wpadło mi w ucho kilka spokojnych kawałków i mam ochotę na więcej :mrgreen:
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Jazzowe spokojne kawałki, co możecie polecić?:)
Collapse
X
-
Zamieszczone przez zbyszekjakoś jazz nie kojarzy mi sie ze spokojem
Skomentuj
-
Ma to być jazz instrumentalny, czy z jakimś wokalem?
Klasyczne ballady, i standardy, czy klimaty w stylu M. Jopek?
Jako tło muzyczne do lampki wina polecam szczególnie wszystkie płyty New York trio http://avaxsearch.com/avaxhome_searc...&commit=Search świetnie nagrane przez Venus Records lub Eddie Higgins trio, quartet lub quintet: http://avaxsearch.com/avaxhome_search?q="Eddie+Higgins"&a=&c=2&l=&sort_b y=&commit=Search , również świetnie zrealizowane przez Venus Records - audiofilskie. :!:
Skomentuj
-
csbiczek ,trzeba przyznać ciekawy temat poruszyłeś.I moze tak nazwac ten wątek bez słowa jazz ("MUZYKA DO WIECZORNEGO SŁUCHANIA PRZY LAMPCE WINA").I niech kto chce cos poleci innym wrzuca swe propozycje.No to taka moja propozycja.Zamieszczone przez csbiczekdopiero 21lat mam więc jeszcze młody pision jestem :wink:
Zamieszczone przez marusmkWiesz co dobre gościu.
Jak można słuchać wieczorem przy lampce wina (przy czym innym i owszem) coś innego :)
csbiczek no koniecznie i dla ogromnej przyjemnosci przesłuchaj SADE
Skomentuj
-
Zamieszczone przez zbyszekcsbiczek ,trzeba przyznać ciekawy temat poruszyłeś.I moze tak nazwac ten wątek bez słowa jazz ("MUZYKA DO WIECZORNEGO SŁUCHANIA PRZY LAMPCE WINA").I niech kto chce cos poleci innym wrzuca swe propozycje.No to taka moja propozycja.
Skomentuj
-
Csbiczek-pozwól na mały Offtop w Twoim wątku :)
Zamieszczone przez zbyszek.........Barry to moje ostanie odkrycie (jakiś miesiac) i zaczęło sie od "Never,never gonna give yu up"