Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wzmak LAMPOWY PORADA

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

wzmak LAMPOWY PORADA

Witam
    Planuje zakup wzmacniacza lampowego, a jestem w tym temacie zielony.
    Opinie o tych wzmacniaczach sa raczej bardzo pozytywne.Jest duzo firm produkujacych te wzmacniacze ale te firmy mi nic nie mowia, sa dlamnie malo znane.
    Ma byc do kwoty 7.000zl najlepiej nowy, o mocy min 40w
    Na diyaudio tez niema zadnego watku na ich temat a szkoda
    Prosze was o jakies podpowiedzi jaki wybrac i na co zwracac uwage przy zakupie i ktore firmy sa dobre.

---------- Post dodany o 18:11 ---------- Poprzedni post o 17:56 ----------

po glowie chodzi mi to

http://sklep.rms.pl/index.php?p4622,...cniacz-lampowy

o kurde, za 7kzł to ja ci zrobię porządnego lampowca z większą mocą jak sobie Pan życzy.
    HAMP > 007kzł raven zgłoś się :P

Skomentuj

Robienie na zamowienie odpada musze miec orginal nowy z gwarancja

A co sadzicie o firmie LUXMAN ?

Skomentuj

A te "robione" nie są oryginalne?Ech za 7tyś to można ze 2 dobre w PP zrobić i mogą śmiało konkurować z tymi "oryginalnymi"Czy potrzebujesz tak dużej mocy?2x40w z lampowca to bardzo dużo.Pozdrawiam

Skomentuj

Wiem ze za taka kase mozna zrobic cos fajnego tylko nieznam sie na lampowcach i jezeli zmowie cos u kogos niewiem czy ktos nie oszuka mnie dlatego wole cos sklepowego z gwarancja. Mam kolumnienki na usherah projekt Yoshi_80 napedzam je wzmakiem technics su300 ale przez 2 lata odkladalem pieniadze na lampowca poprostu choruje na te wzmacniacze na ich wyglad i wykonanie cudo.
          A na forach czytalem ze ich dziek to poezja co kusi mnie do kupna jeszcze bardziej :biggrin:

Skomentuj

Mlody123, nie kupuj sklepowego, nie opłaca się. We wzmaku lampowym dobrze zrobionym nie ma się w zasadzie co zepsuć. Wymienić lampę każdy umie. Zastanów się jeszcze

Skomentuj