Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zakupy na massdrop

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #21
    Jeżeli chodzi o zwroty do sklepu internetowego (do 14 dni), nie zawsze są możliwe, gdy towar nawet tylko został wyjęty z opakowania: http://serwisy.gazetaprawna.pl/porad...rnetowego.html

    Skomentuj


      #22
      Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjęcia towaru. Jeżeli jakiś sklep stacjonarny przyjmuje zwroty to jest to tylko ich dobra wola. Przepis 14 dni na zwrot dotyczy tylko sprzedaży wysyłkowej i ma za zadanie ochronę kupującego. Oczywiście ludzie myślą że są cwańsi niż ustawa przewiduje i myślą że mogą używać towar a potem oddać. Niestety tak to nie działa. Towar nie może nosić śladów używania i sklep nie ma obowiązku takiego towaru przyjąć. Oczywiście czasem idzie się na rękę klientowi.

      Skomentuj


        #23
        Klientom trzeba niestety iść na rękę, bo potem są gadki, że w sklepie X same chamy pracują bo nie pozwalają oddać tego co się kupiło a nie przydało... Nawet dzisiaj kolega w pracy mi powiedział, że klient, któremu ostatnio poświęciłem 40 minut na znalezienie wszystkich potrzebnych części, które chciał wymienić z własnej woli bez zalecenia mechanika, przyszedł oddać prawie wszystko, bo jednak nie było trzeba... Oczywiście zwrot nie zostal przyjęty, bo większości z tych rzeczy nie możemy oddać do hurtowni. Ale problem jest taki, że jak się nie przyjmie zwrotu na allegro, nawet w takim przypadku jak pisałem czyli odesłanie bagaznika po 1,5 tygodnia, to ludzie od razu walą negatywami... Bo przecież on ma prawo oddać.

        Skomentuj


          #24
          Nie na temat...
          Niestety prawda jest taka, że niektórzy kupujący są totalnie bezczelni i zwracają ewidentnie używany towar. Na przykładzie firmy żony - art ślubne. Zdarzają się takie osoby, które kupują np personalizowaną poduszkę pod obrączki tydzień przed ślubem a dzień po ślubie już piszą że chcą zwrócić "bo tak". Towar, jest u klienta kilka dni a on zupełnie przypadkiem chce go zwrócić zaraz po uroczystości... Na szczęście w tym wypadku (personalizacja) towar zwrotowi nie podlega ale przy innych towarach musimy przyjmować zwroty i ewentualnie później wykłócać się z klientem i Allegro i udowadniać, że towar był używany a to już jest męka psychiczna.
          Możliwość zwrotu jest wg mnie ok i potrzebna przy zakupach internetowych ale w PL te przepisy powinny być jakoś dopracowane.
          Last edited by etaks; 04.12.2016, 12:06.

          Skomentuj


            #25
            Panowie jakbym wiedział, że to taką burze wywoła to bym nie wspomniał o tym. Każdy z Nas,Was ma po części rację zdania są podzielone to zrozumiałe i szanujmy to. Taki rynek, takie prawo na to wpływu nie ma. Jeden sklep idzie na rękę inny nie.

            Ludzie są naprawdę bezczelni i z tym trzeba walczyć. Na szczęście na tym forum mam nadzieje nie ma takich "asów" więc nie ma co na sobie psów wieszać.

            Na rozluźnienie mogę napisać, że bardzo fajny sprzęcik z tego SMSL M3. Grzeje się już u mnie z tydzień i mogę powiedzieć tyle: dobre wzmocnienie na słuchawkach. Lekko na pierwszym planie bas co akurat lubię. Reszta pasma równa. Fajna scena i dobra stereofonia. Wszystko zaczęło grać dużo bardziej poukładanie. Bardziej ciepłe granie. Głośniki lepiej kontrolowane i mocy przybyło o dziwo spodziewałem się mniej ale jest dobrze. Plus komplet złącz, potek i możliwość zasilania nawet tylko z powerbanka 2A co czyni z tego w pewien sposób mobilne audio. W tej kwocie nie jest źle. karty komputerowe więcej szału nie robią a dac wielkości mydelniczki jest praktyczniejszy

            Skomentuj

            Czaruję...
            X