Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Car Audio

Collapse
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Car Audio

Witam. Wypowiadajcie się na ten temat. Może jak dużo osób będzie na tak to admin sie zdecyduje na ten dział:)
    0
    TAK
    0%
    0
    NIE
    0%
    0
    NIE OBCHODZI MNIE TO
    0%
    0

ja bym wolał dział konstrukcje niż car audio !

Skomentuj

Ja chce to i to.Ale admin ma to w ....
      Nie zauważyliście?

Skomentuj

Nawet gdyby wszyscy chcieli to pewne rzeczy są niezmienne i jak działu CA nie było tak pewnie go nie będzie.

Skomentuj

Admin nie ma czasu zajmować się forum.

LUKASZ na prawa admina, ale on też nie ma czasu.

Pozostaje kożystać z innych for :)

Skomentuj

Nie znam się za bardzo ale założenie nowego działu na forum wymaga tak dużo czasu?

Skomentuj

esh0, wniosek nasuwa sie taki, że trzeba znaleść jeszcze kogoś na admina, który dysponował by większą ilością czasu...

Skomentuj

Viper, brawo...tylko takie pytanie, czy mając własny portal, który może być niesamowitym źródłem zarobku (jego popularność) dałbyś komuś mniej znanemu admina?

Tak się składa, że LUKASZ i Igod dośc dobrze się znają, więc LUKASZ dostał admina w drodze wyjątku.

Igod kiedyś zapronowoał cenę za portal, chyba 10000zł. Ktoś ma tyle kasy?

Ludzie, mówię jeszcze raz - LUKASZ wie o sprawie z działami, jak będzie miał czas to na pewno to zrobi. Dajcie na looz z tymi postami już. I - znowu przypominam - to nie jest jedyne forum...

Skomentuj

esh0, Gdybym miał własny portal, który mógł by być "niesamowitym źródłem zarobku" pewnie dbał bym o jego rozwój

Nie kwestionuje roli ani LUKASZa ani IGODa tylko chciałem zauważyć, że przydała by sie osoba, która może poświęcic na forum tyle czasu ile potrzeba.

To tyle, skoro LUKASZ wie o sprawie to pozostaje jedynie czekać na zmiany.

Pozdrawiam

Skomentuj

to nie jest jedyne forum...
                    to co? spadywujemy?

Skomentuj