Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

OPONY

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    #61
    1.6 130 kucy to i tak sporo, a co dopiero 200 wycisnac... na pewno traci taki silnik na zywotnosci.

    Skomentuj


      #62
      mialem to autko jakies 4 msc wlasnie 1 ,6 silniczki samim chip tuningiem mozna rozkrecic do tych 200 km i nie traca na zywotnosci silnik lubi wysokie obroty ale jest jedno ale ................. zawieszenia nie wytrzymuja polskich drog ja mialem autko troche mlodsze i co chwila jakies drazki tuleje stabilizatory itd wymienialem pozatym w srodku jest stosunkowo malo komfortowe twarde ale fajnie sie kula ja za te pieniazki szukałbym czegos innego moze golfika GTI marzy mi sie jedyneczka w super stanie tak do glaskania przed snem

      Skomentuj


        #63
        Zamieszczone przez LUKASZ
        zaciski beda musialy wyladowac naszczescie te od HGT pasuja idealnie
        a jak wepchniesz felgi 16"
        to jaki profil bedzie dla uno ?

        Skomentuj


          #64
          one chyba juz pasuja na 15 a to jakos tam wepchne

          [ Dodano: 2005-07-22, 10:54 ]
          arazie szukam jakichs zamiennikow

          Skomentuj


            #65
            KOlega ktory ma fiolka na punkcie Polskiej motoryzaci jezdzi maluchem <lol> z silnikiem od Uno 1,5 ... 200 km/h Max .... na 2 biegu 120 km/h Powiem tyle: jechalme tym 2 razy i wiecej nie chce,,, Koles ma opetanie, wyprzedzanie pod prad, jazda po lewej stronie wysepek,,,,, a co z kreceniem sie do 100 km/h to nie wiem bo nigdy nie patrzylem na licznik jak to idze,, bo sie balem i trzymalem sie jak glupek:/ zawsze jak spojzalem to bylo juz ponad 100 :] Mowie wam jeszcze niczym takiem nie jezdzilem co mialoby tkaiego kopa,,, nawet CRX 1,6 ----160 Km sie przy tym chowa :)

            Skomentuj


              #66
              hahaha musi byc ciekawie w tym maluchu

              Skomentuj


                #67
                Zamieszczone przez LUKASZ
                w japoni autko ma sttus legendy spotyka sie wersje tuningowane przez tomiego kaire i shonga o mocach przekraczajacych 1000 kM i przystoswanych do normalnej jazdy silniki przy tym wytzymuja po 150 000 -250 000 km wiec o czyms to juz swiadczy
                Z japonskimi wynalazkami mam na codzien do czynienia i musze stwierdzic ze sa to bardzo pozadnie i poprawnie wykonane i zaprojektowane zabawki, wiele rozwiazan poprawiajacych sprawnosc silnika zostalo wlasnie przez japoncow opracowana.
                Tak apropo sprawnosci slyszeliscie moze o obiegu Millera z wysokocisnieniowym doladowaniem ??
                i-AMP ,i-PSU, i-SMPS, i-KTO TAM WIE CO JESZCZE
                https://www.facebook.com/IAMP-260036317687611/

                Skomentuj


                  #68
                  a ja pomykam najzwyklejszym maluszkiem i zaden z tych poczciwych 24KM jeszcze mi sie nie znudzil...

                  moze malo kto uwierzy ale po miescie nie jeden beta sie napocil zeby mnie wyciac - maluszkiem wcisne sie doslownie wszedzie miedzy samochodami przy 90 km/h czego nie mozna powiedziec o karkowatym kolesze w becie :))))

                  osobiscie marze o czyms takim : BMW E-30 ALPINA - zapraszam na ww.e30.de
                  wersja e-30 zdecydowanie rzadsza i ciekawsza od tych wszystkich golfowcow i e-36 bo gdzie sie nie obejrzec to kazdy burak takim jezdzi (bez obrazy dla sympatykow marki)

                  pozdrawiam

                  Skomentuj


                    #69
                    LUKASZ mi tez sie marzy golfik I w stanie jak z salonu, mieszkam teraz w anglii i tutaj mozna takiego kupic i kosztuje ponad 3000funtow takie gti, autentycznie jest drozsze tutaj od golfa III, a to co sprzedaja na eBay'u to maja gorszy stan niz w polsce, tutaj sa autoryzowane auto-handle danych marek np VW i stoja same tam VWeje, ciekawie to wyglada golfik jedynka za 3000funtow a obok corrado za 1700 ;]

                    Skomentuj


                      #70
                      Michelin ENERGY (185/65/14 82T MXT) są za dwarde!!!! Na suchy asfalt to jeszcze ujdzie, naprawde ładnie sie "wcina" w zakręty. Ale jak jest troche mokro to poprostu masakra. ZA TWARDE!!!! I dlatego zaliczyłem dzwona w cordobe

                      jak nie umiesz jezdzic to sie nie dziwie :P

                      mam michaelin energy 195/ 65 na 15 w lagunie combi grzalem 160 na prostej sucho -ok

                      120 deszcz przy zmianie passa byly koleiny i nic coprawda troche byjalo ale to miekie zawieszenie w lagunie, chamowania mialem ostre i jest ok (ABS mam)

                      na zakretach tez dobrze trzyma


                      mam jeszcze michaelin energy 155/70 na 13 w seicento i nie mam zastrzezen :P

                      moge polecic je

                      [ Dodano: 2005-07-29, 13:30 ]
                      Oleju chlała prawie tyle co wachy,nie było sensu robienia napraw więc ją momentalnie sprzedałem.
                      pewnie z niemie c i przebieg 400 tys km

                      [ Dodano: 2005-07-29, 13:39 ]
                      carbon to wegiel wiec wlokno weglowe

                      bzdur !!
                      carbon to carbona włókno weglowe to włókno weglowe :P
                      sa to 2 rózne tworzywa zbudowane na bazie wegla; prosze ic nie mylic :P

                      natomiast włókno aramidowe to inaczej kevlar :P

                      [ Dodano: 2005-07-29, 13:43 ]
                      VR6 ma 2,8.Miałem taki w corrado
                      wyszło szydło z workaa :P
                      jedziecie e pod resach za ich fjury a sami kupujecie dresiarskie samochody!
                      nic tylko naklejka na tył i zimny łokiec do tego umpa umopa umopa z 3 subwooferów i JAZDA

                      Skomentuj


                        #71
                        aryan, ty naprawde jesteś z dworca.Tak przynajmniej można wywnioskować po twoich wypowiedziach.
                        Dziwie sie tylko moderatorom że pozwalają na takie wybryki gówniarzom.
                        Nie dziwie sie że sporo ludzi stąd pouciekało.

                        Skomentuj


                          #72
                          spokojnie umberto, tacy ludzie byli zawsze.. a porozmawiać zawsze możemy na innych forach. Chodziaż tego szkoda

                          Skomentuj


                            #73
                            Dla mnie dresiarskim samochodem jest posiadany przez dresa - czarne szybeczki, 20buszmenów in free air w bagażniku, ultra niebieskie neony, napis PionIEr na tylnej szybie itp. My jedziemy po nich, za to, że za wszelką cenę próbują zaszpanować. Ja np kupiłbym Golfa III, bo jest MOCNY i nie do zdarcia, a nie dlatego, żeby szpanować "mam golfa". Zobacz - nie pojechaliśmy (zbytnio :)) po fAzIe - sprecyzował wymagania, dostosował do swoich potrzeb. A, że nam one nie pasuję... cóż - o gustach się nie dyskutuje.

                            Skomentuj


                              #74
                              hmmm sytuacja robi sie nie zdrowa co do tuningu mozna podejsc w rozny sposob jedni lubia ozdabiac swoje samochody najczescie gofiki 2 i kadety spychaczami z przodu nazywanymi spojlerami i skrzydlami z tylu nkladkami z "plajstiku" na progi i siatka wyciata z plotu lub sitka mamy na "grile" oczywiscie wydech 100 mm znaczy sama koncowka na rure 30 mm i przerazajacy glos bo wydech jest wybebeszony i reszta usuniety oczywiscie moc 120 kM to standard z czego 50 daje naklejka na tylniej szybie Pionier lub diabelek no i oczywiscie korek instalacji lpg ktory jest podstawa samochodu tjuninkowanego
                              oczywiscie niebieskie diody wszedzie tam gdzie mozna, przycimnione szyby z maxymlna iloscia pechezykow a zapomnial bym przesunieciu rejestrcji z tylnej klapy na zdezak to podstawa tjuninku w polsce

                              drudzy czytac ja
                              pieniazki ktore maja przeznaczyc na ciezko rozkaldajacy sie w warunkach naturalnych plajstik wola zainwetowac w cos co z tjuninkiem ma wiecej wspolnego moc czysta nieokielznana modyfikcje glowicy zaworkow rozrzadu wydechu wcale nie 100mm itd

                              a powiedzenie dresiarskie hmm utarlo sie niestety z profilu ludzi ktorzy czesto jezdza tymi pierwszymi i nazwijmy to z ich profilu osobowosci

                              Skomentuj


                                #75
                                http://www.arielmotor.co.uk/04/frames.htm



                                to jest fjura dopiero :)

                                Skomentuj


                                  #76
                                  Aryan,w top gear byl jeszcze ejden taki,troche inny,byl lzejszy,malutki jak gokart,silnik z motoru, a zbieram sie tak ze hoho....masakra

                                  Skomentuj


                                    #77
                                    LUKASZ, powiedziałeś to co miałem na myśli i ubrałeś to w kulturalne słowa. Mój wozik to będzie np Golf 3 (ważne, że jest nie do zdarcia) i z zewnątrz nic nie bedzie widać :) Za to audio, silnik, bedzie full tjuning :)

                                    Skomentuj


                                      #78
                                      jezdzielm do niedawna golfem III GTi 16V byl czarny z przyciemnianymi szybami i co z tego nie mialem zadnych pecherzykow. wydech mialem zmieniony od kolektorow na rurke 2.5" wywalony katalizator i wydech srodkowy, wstawiona tylko strumiennica i wydech koncowy sebring'a czyni mnie to dresem?? mialem standartowe wygladzone zderzaki i lampy z golfa IV czyni mnie to dresem?? a to ze mialem w bagarzniku jbl'a GT4 12" ktory mial na kopolce napisane 1000W tez czyni mnie dresem?? to ze moj golf byl bardzo niski na gwintowanym zawieszeniu supersport'a i kolach RSL 13" tez czyni mnie dresem ?? i to ze wsadzilem w niego duzo pracy, pieniedzy i wysilku to tez ??

                                      Skomentuj


                                        #79
                                        Wisnia,a kto powiedzial ze takie auto to jest dresa?
                                        to ze masz zawieszenie sportowe ,git-dresy niemaja chyba ze sobie szlifierka katowa tna jak kumpel(czyli "sportowe")
                                        to ze masz dobre audio ,git-dresy maja "tube" na jakims VK/dibeisi/itp lub na czyms kolorowym niekoniecznie złym,co niegra ale DUDNI sam jak wracalem ze szkoly mialem polewke jak z malucha slyszalem BUUU BUUU BUU i jakiegos kozaczka przy nim :)
                                        to ze masz taki wydech tez git,niewstawiles tylko rurki ze tylk owidac ze jest wieksza,poprawiles wydech co wiaze sie z wydajnoscia silnika(myle sie?)
                                        co tam dalej masz... zaraz dopisze

                                        [ Dodano: 30-07-05, 03:31 ]
                                        zderzaki ,jesli były ładne i równo ładnie zamontowane to spoko,nieraz widziałem autko i zderzak wisiał chyba na slinie pod katem / (niestarannie tak zamontowane ale wisiały)
                                        to ze miales male felgi 13" tez neiczyni Cie dresem,wiekszosc ludzi chce inne felgi(alu,te na szprychach(h/ch) czy jakie jeszcze sa)

                                        Wiec wisnia,spokojnie :) nieswtwierdzilem nic co czyniło by Cie dresem,aha a ze na kopolce bylo 1000 W to juz JBL przykozaczył :P

                                        [ Dodano: 30-07-05, 03:33 ]
                                        aa i kolor,czarny,fajny kolorek ale w lato sie chyba dosc nagrzewa autko,szczegolnie wnetrze,Przyciemniane szyby? jesli były starannie o(b?)klejone i zrobiles/zdecydowałes sie na to z powodu innego niz zeby szpanowac a watpie ze to dlatego zrobiles to takze neiczyni Cie dresem :P (adwokatem zostane uhehe)

                                        [ Dodano: 30-07-05, 03:36 ]
                                        aha co do pieniedzy,chodziło o to ze jak ktos ma malo (i niejest dresem) to stara sie zrobic auto hmm wylecialo mi to slowo z glowy,no w lepsze przyspieszenie,przyczepnosc,vmax, itp,a u dresa by wygladalo to tak ze wzialby z wygladu "upiękniał"...


                                        P.s
                                        sorki ze niedeytuje posta ale tak jest szybciej a mi net wolno chodzi...

                                        Skomentuj


                                          #80
                                          No właśnie! Jak lubisz niskie zawieszenie - dobra, ciemne szyby - dobra, nikt nie mówi, że to czyni Cię dresem. Byłbyś dresem, gdybyś robił to dla szpanu (oni to po to robią), a nie dla siebie. Mam znajomego... jego marzeniem (?) jest mieć samochodzik np BMW jakieś CZARNE, GŁOŚNE i chciałby na to laskie wyrywać :| Aż mi sie płakać chce... Jak mu mówię, że co to za dziewczyna jak na takie coś leci, to on: "no i co z tego? w sam raz na jeden raz". W tym momencie skończyłem rozmowe... TO JEST DRES!

                                          Skomentuj

                                          Czaruję...
                                          X